רשת הבת של טסקו בארה"ב משנה אסטרטגיה לאחר שנתיים של פעילות

רשת טסקו סובלת מהמיתון גם במגרש הביתי שלה בבריטניה. הסיבה העיקרית – הרשת נתפשת כאיכותית, כשהמשמעות המעשית שלה עבור הצרכן היא שמוצריה הם יקרים

החדירה של רשת הסופרמרקטים הבריטית טסקו לארה"ב שהחלה לפני כשנתיים, באמצעות רשת הבת Fresh & Easy, עדיין מדשדשת, בעיקר בשל המיתון. אך
עתה היא יוצאת במסע פרסום משמעותי עם הסיסמא: "מחיר נמוך, מוצרים
טריים", אשר תתמקד בג'ינגלים ברדיו, שלטי חוצות בכבישים המהירים, ובתחנות
אוטובוס.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

הקמפיין יקדם כמה שינויים שהתבצעו בחנויות הרשת בחודשים האחרונים, שעיקרן הוספה של כ 1,000 מוצרים חדשים (מק"טים) בתחומי הנונפוד והמזון. בין השינויים הבולטים שיעמדו לרשות הצרכנים – האפשרות לקנות פירות וירקות בתפזורת,  בנוסף לאלה הארוזים, מאחר שהתברר כי הצרכנים רוצים לשלוט במספר היחידות שהם רוצים לרכוש.
כמו כן, צבע המיכלים שבהם מוצגים הפירות והירקות יהיה ירוק, במקום הצבע
השחור, כאשר בננות יוצגו ב 'ערסלים' במקום במיכלים. 
עוד התווספו קטגוריות חדשות כמו מוצרי קוסמטיקה, וארוחות מוכנות באריזות משפחתיות. כך גם הגדילה הרשת את הנוכחות של המותג הפרטי, כולל עופות.

פרשנות העורך שמחה סיגן: רשת טסקו סובלת מהמיתון גם במגרש הביתי שלה בבריטניה. הסיבה העיקרית – הרשת נתפשת כאיכותית, כשהמשמעות המעשית שלה עבור הצרכן היא שמוצריה הם יקרים.
תזמון השקתה של הרשת היווה בעיה שלא נצפתה מראש, הן בכניסה הפתאומית של המיתון, שאינה אופיינית לתהליכים כלכליים בארה"ב, והן בתגובה מאוחרת לציבור, כשהמחיר הפך למרכיב החשוב ביותר בהחלטת הקנייה של הצרכן.
יחד עם זאת, לרשת יש גב חזק של טסקו, הקמעונאית השלישית בגודלה בעולם, וסביר להניח כי למרות חבלי הקליטה הראשונים, תצליח Fresh & Easy לקחת נתח שוק של רשתות מזון שכונתיות.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר