רשת הסופרמרקטים טסקו משיקה מותגים עצמאיים. האסטרטגיה – שיווק המותגים ברשתות מתחרות

שני המותגים הראשונים שיושקו החודש הם גלידת ChokaBlok מזון לכלבים בשם Lathams ומזון לחתולים NutriCat. המותגים החדשים ישווקו לקמעונאים בבריטניה ובאירופה

רשת טסקו הבריטית, השלישית בגודלה בעולם, השיקה מותג גלידה חדש כמו גם מותג מזון לחיות מחמד, אשר ישווקו כמותגים עצמאיים שאינם קשורים למותג הרשת, ומהווים חלק מסדרה חדשה של מותגים נפרדים.
כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

הסיבה העיקרית למהלך זה מבוססת על אסטרטגיה שתאפשר את שיווקם לרשתות מתחרות של טסקו. שני המותגים הראשונים שיושקו החודש הם גלידת ChokaBlok מזון לכלבים בשם Lathams ומזון לחתולים NutriCat. המותגים החדשים ישווקו לקמעונאים בבריטניה ובאירופה.

פרשנות העורך שמחה סיגן: כל רשת קמעונאית מחפשת מקורות צמיחה חדשים, וכך גם טסקו, שקיבלה החלטה הרואה ברשתות מתחרות מנוף להתרחבות. יחד עם זאת, יש בצעד זה משום סיכון מחושב, שכן כמעט שאין תקדימים שרשת סופרמרקטים כה ממותגת, תבסס את ההתרחבות שלה על שיווק מוצרים למתחרותיה.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר