רשת השיווק מיסטר זול מעלה אתר אינטרנט

האתר, שכתובתו www.misterzol.co.il, מציע מידע מגוון על 31 הסניפים הקיימים של מיסטר זול, בליווי תמונות ודרכים ליצירת קשר לכל סניף

רשת השיווק קו אופ ישראל חנכה אתר חדש למותג המרכזי של הרשת: "מיסטר זול".
האתר, שכתובתו www.misterzol.co.il, מציע מידע מגוון על 31 הסניפים הקיימים של מיסטר זול, בליווי תמונות ודרכים ליצירת קשר לכל סניף.

כמו-כן מציע האתר שירותיים כמו קצב אישי – במסגרתו ניתן לבצע הזמנות אישיות של בשר בכל הסוגים לפי העדפת הלקוח; עיתון רשת – הכולל את המבצעים החמים והמעודכנים בכל סניפי מיסטר זול. העיתון הניתן לצפייה והורדה באתר, מתעדכן בתדירות קבועה.
עוד אפשר לקבל דיוור ישיר לכל גולש הנרשם לאתר. כך יקבל הגולש את כלל העדכונים, מבצעים וקופונים למייל האישי בזמן קבוע. בנוסף, מתעדכן באתר קובץ ויזואלי הניתן להורדה של קופונים אותם הגולש יוכל להוריד ולממש את ההנחה בסניף. המבצעים היומיומיים של הירקות, הפירות והבשר לפי ימי מבצע משתנים בסניפים מופיעים בדף הבית של האתר ומספקים את כל האינפורמציה. מהלך שיווקי נוסף של תוכן גולשים ייצא לפועל בקרוב והוא יצירת איזור מתכונים אליו יעלו הגולשים. מתכונים, מהם ייבחרו מספר מתכונים שיזכו את הגולשים בפרסים.

מיסטר זול נמנית על רשת קו-אופ ישראל המונה 40 סניפים לאחר עסקת רכישת רשת ממן מחסני מזון הפזורים ברחבי הארץ וסניף יצחקי בחדרה, רכישות שמדרגות את הרשת כרשת השלישית בגודלה בישראל עם מחזור מכירות של 1.1 מיליארד ₪ בשנת 2007.

www.misterzol.co.il.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר