רשת השק"ליות של האגודה למען החייל בשיתוף עם חברת "ווילי דוג" ישראל משיקים רשת מזון מהיר בבסיסי צה"ל

רשת השק"ליות של האגודה למען החייל בשיתוף "ווילי דוג'" ישראל משיקים מיזם משותף של רשת למזון מהיר בבסיסי צה"ל השונים: סטקיות ווילי דוג וחלביות אפטר ווילי. הסניף הראשון הושק בבסיס הטכני של חיל האוויר בחיפה

רשת השק"ליות של האגודה למען החייל בשיתוף "ווילי דוג'" ישראל משיקים מיזם משותף של רשת למזון מהיר בבסיסי צה"ל השונים: סטקיות ווילי דוג וחלביות אפטר ווילי. הסניף הראשון הושק בבסיס הטכני של חיל האוויר בחיפה.

מנכ"ל רשת השק"ליות צביקה גולדנברג מסר כי המיזם, שתוכנן במשך זמן, יביא למעשה את הקניון לבסיס.המטרה ליצור מתחם למזון מהיר עם פתרונות איכותיים למגוון מוצרים בשריים וחלביים בנוסף למגוון מוצרי צריכה, טואלטיקה טקסטיל ואלקטרוניקה, במחירים אטרקטיביים. ב"סטיקיות הבסיסיות" ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרים מעבר למוצרי בשר כגון מגוון סלטים רחב, תוספות כגון צ'יפס, טבעות בצל ועוד מציין גולדברג ומוסיף כי במחלקה החלבית, "אפטר ווילי" יהיו מיטב החברות המובילות בתחום בניהן גלידות "נסטלה" במגוון טעמים וסוגים, פיצות ודברי מאפה מסוגים שונים מתוצרת חברת "בונז'ור", קרפים, קפה ועוד.

גולדברג אמר כי הסניף הראשון הוקם בבסיס הטכני של חיל האוויר, ולאחר מכן עוד כ–7 סניפים בשנה הראשונה. "המטרה היא לפרוס מספר רב ככל הניתן בבסיסים ולהקים בהם את הקניונים הקטנים" ציין גולדברג והוסיף כי רשת השק"ליות ממשיכה כל עת במאמץ ההרחבה של מגוון המוצרים שנועדו לרווחת החיילים הודות לשיתוף הפעולה המדהים של חברת "ווילי דוג' " יוכלו החיילים ליהנות מהמגוון המורחב של המוצרים ומרמה בין לאומית של שירות וטיב מוצרים. נוסף על כך ניתן כיום כבר למצוא ברשת מוצרי צריכה העונים כמעט לכל דרישות החיילים, החל מאוכל ועד מוצרי טואלטיקה והיגיינה", הדגיש מנכ"ל רשת השק"ליות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר