רשת ישרוטל רכשה מראש אלפי כרטיסים כדי להבטיח קיומו של פסטיבל "קלאסי בים האדום"

נוכח החשיבות הרבה שישרוטל מייחסת לקיום הפסטיבל הבינלאומי בעיר אילת, החליטה הנהלת החברה להתחייב מראש לרכישת כמות של 2100 כרטיסים לקונצרטים (700 כרטיסים לכל קונצרט), וזאת כדי להבטיח את קיומו של הפסטיבל

רשת ישרוטל רכשה מראש אלפי כרטיסים והתחייבה למתן רשת בטחון בסך של 100 אלף ₪, לשם הבטחת קיומו של הפסטיבל הבינלאומי "קלאסי בים האדום", אשר יתקיים באילת בתאריכים 26-28 בפברואר 2009.

מנכ"ל מלונות ישרוטל, רפי שדה, מסר כי נוכח החשיבות הרבה שישרוטל מייחסת לקיום הפסטיבל הבינלאומי בעיר אילת, החליטה הנהלת החברה להתחייב מראש לרכישת כמות של 2100 כרטיסים לקונצרטים (700 כרטיסים לכל קונצרט), וזאת כדי להבטיח את קיומו של הפסטיבל ואת תרומתו לקידום התרבות והתיירות באילת.

"ישרוטל מחויבת, מעורבת, יוזמת ומובילה אירועי תרבות רבים בעיר אילת. לאור חשיבות פסטיבל קלאסי בים האדום מקבל האירוע התייחסות מיוחדת מהנהלת החברה, אשר מעורבת בהפקתו ומסייעת להבטחת קיומו", אמר רפי שדה. "בנוסף, השנה התחייבנו גם להעניק למארגני הפסטיבל רשת ביטחון של 100,000 ₪. דהיינו, אם יהיה גרעון, ישרוטל תכסה אותו עד לסכום של 100,000 ₪", הוסיף שדה.

העזרה של ישרוטל באה לידי ביטוי גם במתן מספר גדול של חדרים בחינם לכ- 260 נגנים ולצוותים האדמיניסטרטיביים של התזמורת האורחת ושל מארגני האירוע.

במלונות ישרוטל נערכים באופן מיוחד לקבל את פני האורחים שיגיעו להתארח בימי הפסטיבל. בין היתר, יתקיימו הסעות לאורחי ישרוטל מהמלון לקונצרטים בנמל אילת, קבלות פנים לפני היציאה לקונצרטים, קדרת מרק חם תקדם את פני האורחים בעת שיחזרו בלילה הקר מהקונצרט וארוחת בראנץ' תוצע בשבת לאורחים במלון ישרוטל המלך שלמה.

למידע נוסף ולהזמנות: www.isrotel.co.il 1-800-800-808

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר