רשת מלונות דן נערכה לחופשות הקיץ

מנתונים של רשת דן, ישראלים הנוהגים לצאת לחופשה במסגרת משפחתית מעונינים בשילוב הנאה, שקט ואוכל טוב במהלך החופשה, יחד עם מגוון פעילויות לילדים המאפשרות פרטיות להורים והנאה שלווה ברחבי המלון

רשת מלונות דן נערכה לתקופת הקיץ, כאשר האסטרטגיה המובילה בקיץ 2006 היא להמשיך ולהתמקד בחופשות משפחתיות עם ילדים, תוך שימת דגש על הענקת חווית חופשה גם להורים וגם לילדים, ולהמשיך את מגמת ההתקרבות לקהל הפוקד את המלונות.

מנתונים של רשת דן, ישראלים הנוהגים לצאת לחופשה במסגרת משפחתית מעונינים בשילוב הנאה, שקט ואוכל טוב במהלך החופשה, יחד עם מגוון פעילויות לילדים המאפשרות פרטיות להורים והנאה שלווה ברחבי המלון: הורים מעדיפים חופשה המאפשרת פעילות שישאירו רושם על ילדים, פעילויות חווייתיות במיוחד, שאין לילדים אפשרות לחוות ביום יום, בעוד הם עצמם, יכולים להתפנות וליהנות משלל האטרקציות והבידור שמציע המלון.

לקראת הקיץ עברו מרבית 12 מלונות הרשת רענון ושדרוג: רענונים של חדרי האירוח, שדרוג סוויטות, פתיחת טרקלינים, חידוש רהיטי המלון, בריכות המלון ועוד. גם תפריטי המסעדות רועננו.

ילדים ונוער ברשת דן
האסטרטגיה המובילה את החברה בקיץ 2006 היא להתמקד בחופשות משפחתיות עם ילדים. רשת המלונות הייתה בין הראשונות בארץ שזיהתה את הצורך במתן חוויה כוללת להורים וילדים.
מועדון הדנילנד
מועדון הילדים המוביל של הרשת מציע מגוון פעילויות ייחודיות לילדים המועברות על ידי מדריכים בעלי ניסיון, וכוללות תחרויות, הפעלות, משחקי חברה,פעילויות יצירה, סרטים ופעילויות חווייתיות הנמשכות על פני כל השהות של הילדים והמציעות ערך נוסף חינוכי. הפעילויות נבנות על פי נושאים מיוחדים אותם, אגב אפשר לברר מראש, כך שהילדים יזכו במגוון פעילויות שונה ומתחדשת במהלך שהייתם. כמו כן כל מלון מציע פעילויות ייחודיות לו, בהתאם למיקומו ולאווירה הייחודית לו.
הקיץ מציעים במלונות דן "מסיבת פיג'מות" לילדי דנילנד. הפעילויות במועדוני הילדים ייבנו סביב נושאי הגשמת החלומות, עבודות היצירה יהיו הגשמת משאלות, מסיבות וריקודים סביב אגדות ודמיונות, משחקי מחשב ואינטרנט בנושאי חלומות, סרטים, משחקים, תחרויות וטורנירים שכל ילד יכול לקחת בהם חלק.
בנוסף, ילדים בגילאי שנתיים עד 12 המתארחים שני לילות ומעלה, כמיטב המסורת במלונות דן, יקבלו חטף דנדנים אחד לכל לילה שהות, לבחירה בין שלגון או חטיף. בנוסף יקבל כל ילד המתארח מינימום 2 לילות מתנה שווה ומדליקה כגון חלוק רחצה או כפכפי ים או קופסת הפתעות וכדומה.
במהלך חופשת הקיץ מועדון דנילנד מרחיב את שעות הפעילות שלו ומציע מגוון פעילויות נוספות לילדים הכוללים גם פעילויות ערב כגון: דיסקו לילדים, סרט, הופעה ועוד.
לבני הנוער מוצע מגוון פעילויות המותאמות במיוחד עבורם בהתאם למלון ולמיקומו הגיאוגרפי. בין הפעילויות המוצעות: פעילויות כיף ויצירה, מחשבים ואינטרנט, משחקי סוני פלייסטיישן, סרטים, הופעות, דיסקו ומגוון רחב של פעילויות ספורטיביות.
מבצע "מצטלמים ונהנים בדנילנד":
במהלך יולי אוגוסט, מוזמנים ילדי האורחים להעלות לרשת, לאתר דנילנד שיושק במיוחד לקיץ זה, תמונות שיצולמו במלון, על ידי ההורים או חברים ואשר יביעו את הכף בשהייה במלון. התמונות ידורגו על ידי גולשים באתר, ובסוף אוגוסט בתום החופש הגדול, יזכה ילד אחד מכל מלון ביום כף לו להוריו ולעוד אח או חבר, הכולל כניסה לבריכת השחייה וארוחת צהריים. כמו כן תמונתו תפורסם באתר מלונות דן.
צוות הדרכה וטיפול בילדי דנילנד:
מדריכי הילדים והנוער עברו בשנה האחרונה הכשרה מיוחדת בתחומים הקשורים להדרכה ועבודה עם ילדים ובני נוער. ההכשרה כללה סדנה סביב נושא הקיץ: "מסיבת פיג'מות" ובה עבודות יד מיוחדות כגון לוכד חלומות… וכן משחקים, ריקודים, תחרויות ייחודיות לנושא זה, כמו גם טיפול בהתנגדויות של ילדים והבנת הילד בתוך הקבוצה.

בריכות המלון ומועדוני הבריאות
אחת מהחוויות במלונות הרשת הן הבריכות. לכל מלון בריכה ייחודית הטובלת בנופי האזור בין אם אלו נופים ירוקים כמו הגנים סביב מלון דן קיסריה או דן אכדיה ודן כרמל, צופה לים כמו במלונות דן בת"א, אקסלוסיבי במלון המלך דוד וייחודי במלון דן אילת.
בריכות המלון מציעות לילדים ולהורים שלל אטרקציות סביב הבריכה הכוללות גם פעילות של צוות הבידור, פעילות לילדים , משחקי בריכה ובערבים לעיתים ברביקיו סביב הבריכה. בחלק מהמלונות צמוד לבריכה ישנם מגרשי טניס וחדר כושר לנוחיות האורחים.
במרבית המלונות ניתן גם ליהנות מחוויה מרגיעה במיוחד במועדוני הספא, הכוללים מגוון טיפולים מפנק, מסג'ים מסוגים שונים, ג'קוזי וסאונה ועוד.
בנוסף, מציע המלון פעילויות בידור, בשילוב עם ארוחות ערב נושאיות. לעיתים המלונות מציגים הופעות של אמנים וצוותי בידור ברחבת המלון להנאת האורחים.

להלן המבצעים של רשת מלונות דן לחודשים יולי ואוגוסט
לחדר זוגי ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר:


דן תל אביב
31-1 ביולי: החל מ- 1,100 ₪.
31-1 באוגוסט: החל מ- 1,300 ₪.
בנוסף – 25% תוספת עבור ילד בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
דן אכדיה
31-1 ביולי: החל מ- 1,270 ₪.
31-1 באוגוסט: החל מ- 1,770 ₪.
בנוסף – 25% תוספת עבור ילד בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
המלך דוד ירושלים
1 ביולי עד 31 לאוגוסט: החל מ- 1,530 ₪.
בנוסף – 25% תוספת עבור ילד בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
דן אילת
22-1 ביולי: החל מ- 1,040 ₪ באמצע השבוע, והחל מ- 1,515 ₪ בסופשבוע
23 ביולי עד 9 באוגוסט: החל מ- 1,280 ₪ באמצע השבוע, והחל מ- 1,515 ₪ בסופשבוע
26-10 באוגוסט: החל מ- 1,680 ₪ באמצע השבוע, והחל מ- 1,770 ₪ בסופשבוע
בנוסף – באמצע השבוע לילה רביעי חינם ובסוף שבוע – לילה שלישי חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר!
25% תוספת עבור ילד בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
דן קיסריה
31-1 ביולי: החל מ- 1,040 ₪.
26-1 באוגוסט: החל מ- 1,250 ₪.
בנוסף בחודש יולי – לילה שני ב- 50% הנחה על בסיס לינה וארוחת בוקר.
25% תוספת עבור ילד בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
דן כרמל חיפה
1 ביולי עד 2 באוגוסט: החל מ- 870 ₪ לחדר רגיל וילד אחד חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר; החל מ- 1,020 ₪ לחדר משפחה – כולל שני ילדים חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר.
26-3 באוגוסט: החל מ- 970 ₪ לחדר רגיל, וילד אחד חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר
החל מ- 1,120 ₪ לחדר משפחה – כולל שני ילדים חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר.
בנוסף ביולי ואוגוסט – לילה שני ב- 50% הנחה או לילה שלישי חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר.
דן פנורמה תל אביב
1 ביולי עד 5 באוגוסט: החל מ- 890 ₪, לילה שני ב- 50% הנחה על בסיס לינה וארוחת בוקר, וילד חינם בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
26-6 באוגוסט: החל מ- 1,040 ₪.
דן פנורמה ירושלים
1 ביולי עד 31 באוגוסט: החל מ- 800 ₪ ללילה. 25% תוספת עבור ילד בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
דן פנורמה חיפה
1 ביולי עד 2 באוגוסט: החל מ- 770 ₪ לחדר רגיל וילד אחד חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר; החל מ- 1,120 ₪ ליחידה משפחתית – כולל שני ילדים חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר.
26-3 באוגוסט: החל מ- 860 ₪ לחדר רגיל, וילד אחד חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר.
החל מ- 1,210 ₪ ליחידה משפחתית, כולל שני ילדים חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר.
בנוסף ביולי ואוגוסט – לילה שני ב- 50% הנחה או לילה שלישי חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר
דן פנורמה אילת
22-1 ביולי: החל מ- 730 ₪ באמצע השבוע, והחל מ- 825 ₪ בסופשבוע.
23 ביולי עד 9 באוגוסט: החל מ- 800 ₪ באמצע השבוע, והחל מ- 900 ₪ בסופשבוע.
26-10 באוגוסט: החל מ- 1,050 ₪ באמצע השבוע ובסופשבוע.
בנוסף – באמצע השבוע לילה רביעי חינם ובסוף שבוע – לילה שלישי חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר.
25% תוספת עבור ילד בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
גני דן חיפה
1 ביולי עד 2 באוגוסט: החל מ- 525 ₪.
26-3 באוגוסט: החל מ- 585 ₪
בנוסף ביולי ואוגוסט – לילה שני ב- 50% הנחה או לילה שלישי חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר.
25% תוספת עבור ילד בחדר ההורים על בסיס לינה וארוחת בוקר.
גני דן אשקלון
19-1 ביולי: החל מ- 760 ₪ ללילה.
20 ביולי עד 2 באוגוסט: החל מ- 820 ₪ ללילה.
בנוסף – לילה שני ב- 50% הנחה או לילה שלישי חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר ושני ילדים חינם בחדר ההורים על בסיס פנסיון ההורים.
26-3 באוגוסט: החל מ- 960 ₪ באמצע השבוע, והחל מ- 1,080 ₪ בסופשבוע.
בנוסף – באמצע השבוע לילה רביעי חינם ובסוף שבוע – לילה שלישי חינם על בסיס לינה וארוחת בוקר ושני ילדים חינם בחדר ההורים על בסיס פנסיון ההורים.

*** המחירים הנם לפני הורדת שיעור המע"מ


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר