רשת מקדונלד'ס משיקה 2 סדרות סלטים חדשים

רשת מקדונלד'ס ישראל ממשיכה לפתח מוצרים בריאותיים לראשונה בעולם תמכור סלט ירקות עם שמן זית ולימון, קצוץ דק נחתך על המקום רק אחרי שמזמינים ו- סלט ירוק עם אגוזי מלך

לראשונה ניתן יהיה להזמין ברשת מקדונלד'ס סלט קצוץ דק שיחתך על המקום רק לאחר הזמנת הלקוח. הסלט מורכב מעגבניות, מלפפונים, פטרוזיליה, נענע, בצל סגול ומתובל עם שמן זית ולימון. מחירו: 22.90 שקל

ארוחת סלט גדול עם תוספת של צ'יקן סטייק/ קריספי צ'יקן/טונה/גבינה בולגרית, ובתוספת שתייה תעלה: 34.90 שקל.
כמו כן – ניתן יהיה להזמין סלט קצוץ קטן, אשר יוצע במחיר 14.90 שקל. ניתן יהיה להחליף את הצ'יפס של הארוחות בסלט הקצוץ הקטן, בתוספת של 4.90 שקל או כתוספת לארוחה ב 9.90 שקל.

בנוסף, יכנס לתפריט סלט ירוק עם אגוזי מלך קליפורניה שיחליף את סלט קליפורניה הרגיל. הסלט מורכב מעלי חסה, עלי בייביס, גזר ואגוזי מלך קליפורניה. גם הסלט הירוק יוצע בשני גדלים:
הגדול יימכר ב-22.90 שקל (עם תוספת, 29.90 שקל), או במסגרת ארוחה עם שתייה ב 34.90 שקל

**ניתן יהיה להחליף את הצ'יפס בסלט ירוק קטן ללא תוספת תשלום.

לדברי עמרי פדן, יו"ר ובעלים מקדונלד'ס ישראל: "סלט הירקות הקצוץ דק הנחתך לאחר ההזמנה בלעדי למקדונלד'ס ישראל, ולא ניתן יהיה להשיגו באף מקדונלד'ס אחר בעולם. חיתוך הסלט נעשה רק אחרי ביצוע ההזמנה, מה שמבטיח טריות מרבית".

רשת מקדונלד'ס הכריזה על המהפכה הבריאותית כבר ב 2003 בשורה של מהלכים שמטרתם לתת מענה רחב ככל האפשר לכל דרישות התזונה ולמגמת הבריאות המתפתחת. בין המהלכים המרכזיים: מעבר לשמן קנולה איכותי (לראשונה בעולם !), הדבקת תוויות עם ערך קלורי על כל מוצר וארוחה, מעבר ללחמניות מועשרות בסיבים תזונתיים וויטמינים, מעבר לרטבי לייט גיוון התפריט במבחר סלטים והפקת חוברת הסבר מפורטת על תזונה ואורח חיים בריא הכוללת את הערכים הקלוריים של כל מוצר ומוצר הנמכר ברשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר