רשת קופי בין עם תפריט חדש ומעודכן שתוכנן על ידי השף רונן דברת בלוך

בתהליך בנייתו של התפריט החדש הוחלט כי כל האפייה תתבצע במקום, ולשם כך הוכנסו לסניפים תנורים המפיצים ריחות של אפייה, ומספקים מבחר מאפים ולחמים טריים כמו פניני, לחם כפרי מחיטה מלאה, לחם מרוקאי וג'בטה איטלקית

רשת בתי הקפה "Coffee Bean" מציעה תפריט חדש ומעודכן בתכנונו של השף רונן דברת בלוך, המציע מגוון מנות המאפשרות ליהנות לאורך כל היום.

בתהליך בנייתו של התפריט החדש הוחלט כי כל האפייה תתבצע במקום, ולשם כך הוכנסו לסניפים תנורים המפיצים ריחות של אפייה, ומספקים מבחר מאפים ולחמים טריים כמו פניני, לחם כפרי מחיטה מלאה, לחם מרוקאי וג'בטה איטלקית.
תפריט הכריכים והסלטים הורחב ושודרג וכולל סלטים עשירים וכריכים מעניינים כמו:
סלט בריאות – עלי סלרי, תפוז סיני, סלק, גזר, כרובית, נבטי חמנייה ברוטב ויניגרט וסילאן.
סלט פסטה – פסטה פוזילי, צ'ילי ופלפלים קלויים בפסטו, סלסה שמן זית ומיץ לימון
כריך סביח – פרוסות חציל קלוי, ביצה קשה, תפוח אדמה, עגבנייה, איולי ונגיעות סחוג בלחם מרוקאי
כריך טונה – שכבות סלט טונה וקשיו, מיונז, עגבנייה, בצל סגול ועלי חסה

בנוסף הוחלט על שדרוג והרחבת מגוון ארוחות הבוקר אשר יוגשו לאורך כל היום. בין המנות ארוחת שקשוקה מוגשת בסיר קטן לצד לחם חלוקי נחל, אותה ניתן להזמין כמנה שלמה או כחצי מנה (20 ₪ או 30 ₪).

תפריט המנות החמות התחדש עם מבחר פסטות ברטבים, כמו קונכיות פסטה בחצילים וטחינה, פסטה פנה עם פרוסות בטטה, טימין ושמנת, פסטה ברוטב פסטו, אורוגולה ואגוזי מלך בנגיעות גבינת פרמג'נו מגורדת.

בתפריט המיוחדים כמה מנות בלעדיות לרשת, כמו "כריך גם וגם" הכולל שני כריכי בייגל או קרואסון (38 ₪), צלחת מזטים הכוללת 8 סוגי מזטים, סלט ערבי ולחם מרוקאי (30 ₪), ופיצה קונוס העשויה מבצק איטלקי בצורת קונוס פריך ממולא ברוטב פיצה וגבינות בשכבות ומגוון תוספות לבחירה (15-16 ₪).

Coffee Bean היא רשת בתי קפה הבינלאומית היחידה בישראל, הרשת התחילה את דרכה בקליפורניה בשנת 1963. Coffee Bean מונה קרוב ל-500 סניפים הפזורים בלמעלה מ- 15 מדינות ברחבי העולם. הרשת נכנסה לישראל בשנת 2000 ומפעילה 14 סניפים הפזורים במתחמי בילוי, מרכזי עסקים וקניונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר