רשת קופי בין פותחת את עונת האייס בלנד

מעטים האנשים שלא נסחפו בסערת המשקאות הקפואים. המגוון המוצע ברשתות הקפה השונות הוא רחב ולכל טעם יש מענה: בין אם אתם אוהבים את משקאות הקפה, או דווקא את המשקאות על בסיס הפירות, בין אם אתם מהמאושרים שמרשים לעצמם את הגרסא עתירת הקלוריות או את הדיאטטית

לקראת פתיחת העונה "הקפואה" המזכירים לנו ברשת בתי הקפה העולמיתThe Coffee Bean & Tea Leaf שהמהפכה המסחרית העולמית של המשקאות הקפואים החלה אצלם, עוד בשנות ה-80 של המאה הקודמת, עם המצאת ה-Ice Blended, האייס בלנד, המוכן מתמצית סודית וייחודית הנמכרת אך ורק בסניפי הרשת.

האייס בלנד, שהסתמן מייד כהצלחה מסחררת, נרשם על ידי הרשת כפטנט. מידי שנה נמכרות עשרות מילוני כוסות אייס בלנד. עם השנים מגוון הסוגים והטעמים של המשקאות הקפואים ברשת הלך וגדל. כיום ניתן להשיג ב-14 סניפי הרשת בארץ את הטעמים הבאים:

מוקה/וניל/קרמל (על בסיס קפה)
אולטימטיבי וניל/מוקה (על בסיס קפה, בתוספת פולי קפה מצופים בשוקולד)
שוקולד לבן (על בסיס קפה)
שוקולד/וניל טהור (על בסיס חלב – מתאים לילדים)
סאנרייז/מליבו dream (על בסיס פירות – מתאים לילדים)
מנגו/בננה (על בסיס פירות – מתאים לילדים)

מחירי האייס בלנד החל מ- 19 ש"ח

* הרשת מנהלת מועדון לקוחות, המעניק הטבות, אליו ניתן להצטרף בכל הסניפים ללא תשלום.

משקאות האייס בלנד, על מגוון טעמיהם, נעשים במקום על פי בקשת הלקוח ומותאמים לו אישית: מחוזקים בקפה / על בסיס נטול קפאין / על בסיס חלב סויה / חלב דל שומן / מופחתי סוכר. האייס בלנד הדיאטטי של The Coffee Beanנבחר בכל מבחני הטעימה כאייס קפה הדיאטטי המוצלח ביותר בארץ, וזאת לפי מדדי טעם ומספר קלוריות (החל מ-88 קלוריות בלבד).

את משקאות האייס בלנד ניתן להשיג ב-14 סניפי הרשת ברחבי הארץ בערים: ת"א, רמת-גן, פתח-תקווה, הרצליה פיתוח, רעננה, כפר סבא וירושלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר