רשת קופי בין פותחת שני סניפים חדשים

רשת בתי הקפה הבינלאומית The Coffee Bean & Tea Leaf תפתח שני סניפים חדשים בארץ , בהשקעה של כ 2 מיליון שקל

רשת בתי הקפה הבינלאומית The Coffee Bean & Tea Leaf תפתח בתחילת חודש נובמבר שני סניפים חדשים בגוש דן, האחד במגדלי אביב במתחם הבורסה בר"ג, בשטח של 110 מ"ר, והשני במתחם יכין סנטר בפתח-תקווה, בשטח של 140 מ"ר.

הסניף בפתח-תקווה ייפתח כסניף כשר, שיצטרף לשני סניפים כשרים נוספים של הרשת בכפר-סבא וברעננה. אלון לוי, מנכ"ל רשת The Coffee Bean"" מוסר כי בפתיחת הסניפים הושקעו כ 2 מיליון שקל.

שני הסניפים החדשים יצטרפו ל 13 סניפי רשת The Coffee Bean" " הפועלים בישראל, שמונה מהם בת"א ואחרים בכפר סבא, רעננה, הרצלייה וירושלים. הרשת הישראלית על כל סניפיה נמצאת בבעלות פרטית.

"The Coffee Bean & Tea Leaf" היא רשת בתי קפה בינלאומית, המונה למעלה מ 500 סניפים ברחבי העולם, והיא רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארצות הברית.

לרשת תפיסת עיצוב וסטנדרטי שירות אחידים בעולם. גם בישראל בתי הקפה של הרשת מותאמים לתפיסה זו האווירה המשודרת ברשת היא אווירה בינלאומית עם אינטימיות מקומית.

בסניפי הרשת ניתן ליהנות ממוזיקה בינלאומית, חיבור לאינטרנט ללא תשלום, כורסאות ישיבה ומבחר ספרי קריאה. כל זאת כמובן בנוסף לקפה איכותי מיובא, ומבחר מאפים כריכים וסלטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר