רשת קפה-בריאות חדשה בישראל

"פרש קיצ'ן " – Fresh kitchen, המגדירה עצמה כרשת קפה הבריאות הראשונה בישראל, חנכה שני סניפים: בן יהודה תל אביב ובמתחם מגדלי אקירוב. לכל מנה בתפריט ערכים תזונתיים, ספירת קלוריות ופירוט מלא של המרכיבים

"פרש קיצ'ן " – Fresh kitchen, המגדירה עצמה כרשת קפה הבריאות הראשונה בישראל, חנכה שני סניפים: בן יהודה תל אביב ובמתחם מגדלי אקירוב. לכל מנה בתפריט ערכים תזונתיים, ספירת קלוריות ופירוט מלא של המרכיבים, כאשר התפריט מקורי בגישתו, רחב אפשרויות ומגוון בטעמיו, והמנות ייעשו כולן אל מול עיני הלקוח.

 

התפריט מציע מבחר רחב של מנות העשירות בחלבונים, באומגה 3 ו-9, בברזל, בסיבים, דלות בפחמימות, בשומנים רוויים וברטבים מתועשים.

התפריט כולל מגוון רחב של כריכים בסוגי לחם שונים, ארוחות בוקר, סלטים המשלבים בשר, דגים, פחמימות מורכבות, קטניות ופירות טריים. תפריט הקינוחים כולל עוגות ומאפים ייחודיים, תפריט שייקים אשר נבנה ע"י נטורופאת, מבחר רחב טעמים של גרנולה, חליטות תה אורגני, קפה אורגני ושוקולד אורגני.

 

המטבח של Fresh kitchen מוציא מאכלים המתאימים לבעלי רגישות לגלוטן, למחפשים ארוחות על בסיס חלבון וחלבון מלא, לדבקים בערכם הקלורי של המנות או למחפשים ארוחות דלות שומן.

 

התפריט מכוון על ידי המלצות שף והמלצות תזונתיות, ונותן מידע והכוונה לקהל הרחב המעוניין לשפר את סגנון אכילתו, לדעת יותר על ערכים תזונתיים, ולשבוע מאכילה משקיטת מצפון בכל שעות היום.

לדוגמא : סלט רוסטביף עם איטריות שעועית ירקות ורוטב על בסיס שמן סומסום וסילאן; סלט קוסקוס, ברוקולי, צימוקים ועגבניות טריות; סלט עדשים וסלק, גבינה צפתית ואגוזי מלך; כריך ג'בטה טרייה ממחמצת טבעית עם גבינת חמד, פסטו וירקות.

כל אלו נבנו בשיתוף השפים שחר ברנע ואלון יפת עם התזונאית הדיאטנית מיה בן אפריים-קליין, אשר מבקרת בסניפים ומעדכנת את ערכיו של התפריט.

 

 

פרש קיצ'ן

סניף בן יהודה – בן יהודה 77, ת"א

טל.  03-5292687

ימים א'-ה' 07:30-23:00, יום ו' 07:30-18:00
סניף אקירוב – פתוח לבעלי המתחם ואורחיהם בלבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר