רשת קפה ג'ו מרחיבה ומשפצת את סניף דיזינגוף פינת גורדון בת"א

רשת קפה ג'ו מרחיבה ומשפצת בימים אלו את סניפה הממוקם ברחוב דיזינגוף פינת רחוב גורדון בת"א. זהו סניפה הראשון של הרשת כזכיין אשר נפתח לפני כ – 4 שנים. במסגרת השיפוצים יורחב הסניף וישתרע על פני 70 מ"ר. בהרחבה ושיפוץ הסניף הושקעו כמיליון שקל

רשת קפה ג'ו מרחיבה ומשפצת בימים אלו את סניפה הממוקם ברחוב דיזינגוף פינת רחוב גורדון בת"א. זהו סניפה הראשון של הרשת כזכיין אשר נפתח לפני כ – 4 שנים. במסגרת השיפוצים יורחב הסניף וישתרע על פני 70 מ"ר. בהרחבה ושיפוץ הסניף הושקעו כמיליון שקל.

במסגרת השינויים יציע הסניף תפריט קולינארי חדש הכולל:
משקאות הקפה המיוחדים לרשת, סלטים, סוגי כריכים, פשטידות, ראפים, פסטות ייחודיות ומבחר פוקצ'ות טריות הנאפות במקום.
לכבוד החורף יציע הסניף משקאות חמים מיוחדים וטעימים.

בסניף החדש תוצב לנוחיות לקוחות "קפה ג'ו" מכונת KDS – מכונה אוטומטית לממכר קפה במשקל המשולבת בתכנות ממוחשב. למכונה שישה תאים בהם זני קפה שונים ומסך מגע. מכונת KDS מכינה תערובות קפה ייחודיות. כך שניתן לערבב כמויות שונות של זנים מגוונים ולקבל תערובת על פי טעמו האישי של הלקוח.
כמו כן יציע הסניף קפה קלוי (בפולים או טחון) לפי משקל להכנת קפה ביתי, מעשרות הזנים המוצעים ברשת, מקינטות ואביזרים להכנת קפה מהמובילים בעולם.

חברת ג'ו קפה גורמה נוסדה ב- 1997 על ידי דיויד קליין ודב גולדפרב, מתוך רעיון להציע לשוחרי הקפה בישראל את הקפה המשובח והטרי ביותר. החברה מתפעלת רשת בתי קפה בשם קפה joe , ומשווקת מוצרי קפה תחת אותו מותג.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר