רשת קפה גרג פתחה סניף דגל במתחם התחנה בת"א

המבנה הוכרז כמבנה משומר ,וקפה גרג שנבנה במקום נאמן לרוח המקום ומשמר את סגנון התקופה ההיא, עם אח עתיק יומין שניצב במרכז, קירות עתיקים חפויים, ניחוח של פעם וריח תבשילים

רשת קפה גרג, בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, הקימה סניף דגל ייחודי, במתחם התחנה החדש בסמוך לנווה צדק, שצפוי להיות אחד מאתרי הבילוי השוקקים של תל אביב.
 
סניף קפה גרג בכניסה למתחם תחנה, הינו מבנה משומר המשתרע על שטח של 160 מ"ר, וממוקם היכן שהייתה בעבר תחנת הרכבת מתקופת האימפריה העותומאנית, במקום בו היה מפעל חומרי הבניין של משפחת וילנד הטמפלרית.

המבנה הוכרז כמבנה משומר, וקפה גרג שנבנה במקום נאמן לרוח המקום ומשמר את סגנון התקופה ההיא, עם אח עתיק יומין שניצב במרכז, קירות עתיקים חפויים, ניחוח של פעם וריח תבשילים.

גם במתחם התחנה מתקיים השת"פ הייחודי של קפה גרג עם רשת צומת ספרים. הסניף בנוי כמרחב אחד פתוח ביחד עם חנות קונספט של צומת ספרים המציעה מגוון ספרים הנוגעים בערכים גבוהים של יופי וצבע, ועוסקים בתחום האומנות והעיצוב. התנועה החופשית של הלקוחות בין מתחמי הקפה והספרים שבמקום ממוסיפה לחוויה.

עם פתיחת הסניף הושק בו תפריט משודרג המתכתב עם טרנדים עולמיים בתחום הקולינריה. עד סוף שנת 2010 יועתק התפריט לכל סניפי הרשת.

קפה גרג במתחם התחנה
טל. 03-5168887
www.gregcafe.co.il
א- שבת, מ- 8:00 עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר