רשת café café פותחת מועדון חברים ללקוחותיה

ההרשמה למועדון החברים תתבצע בסניפי הרשת עצמם. ההצטרפות תהיה ללא תשלום, כאשר חברי המועדון הנרשמים יקבלו באמצעות הדואר האלקטרוני, הטבות קבועות כמו גם הטבות משתנות על בסיס חודשי, הטבות בימי הולדת, ימי נישואין ומועדים נוספים

רשת café café פותחת מועדון חברים אשר ייקרא "café café house", ויורכב בעיקרו ממאגר הלקוחות הגדול והנאמן של הרשת.

רונן נימני, בעלי הרשת, אומר כי מועדון החברים של café café הוא למעשה מועדון הלקוחות הראשון של רשת בתי קפה בישראל. עד כה העניקו בתי קפה שונים כרטיסי ניקוב ללקוחותיהם הקבועים, באמצעותם יכלו הלקוחות לזכות בכוס קפה חינם לאחר מספר רכישות רצופות, אולם כעת מציעה רשת café café לראשונה הטבות קבועות ומגוונות לחברי המועדון.

ההרשמה למועדון החברים תתבצע בסניפי הרשת עצמם. ההצטרפות תהיה ללא תשלום, כאשר חברי המועדון הנרשמים יקבלו באמצעות הדואר האלקטרוני, הטבות קבועות כמו גם הטבות משתנות על בסיס חודשי, הטבות בימי הולדת, ימי נישואין ומועדים נוספים.

במקביל פותחת הרשת בימים אלה כ- 20 סניפים נוספים. בסופו של תהליך זה תגיע הרשת לפריסה ארצית של כ- 60 סניפים, ובכך תהפוך לדבריה להיות רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בישראל.

מסקר שערכה רשת café café בקרב צרכנים עלה כי הביקוש בישראל לקפה איכותי גבר, וכי הביקושים הגבוהים ביותר נרשמו דווקא בפריפריה. כנגזרת של תובנה זו הובילה הרשת מגמת התרחבות מהירה בערים מרכזיות מחוץ לתל אביב.

www.cafecafe.co.il.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר