רשת "The Coffee Bean" הבינלאומית פותחת השבוע את סניפה ה-13 בישראל

רשת The Coffee Bean פותחת בפתח-תקווה את הסניף ה-13 שלה בישראל. בהמשך החודש יפתח סניף נוסף במתחם הבורסה ברמת גן


במסגרת התרחבותה בישראל, תפתח רשת The Coffee Bean & Tea Leaf ב16/11/2006- סניף חדש במתחם יכין סנטר בפתח-תקווה (רחוב השחם 7), בשטח של 140 מ"ר. הסניף בפתח-תקווה ייפתח כסניף כשר, שיצטרף לשני סניפים כשרים נוספים של הרשת ברעננה (רחוב אחוזה) ובירושלים. בסניף תתבצע אפיית לחם ומאפים טריים נוספים במקום.

בהמשך חודש נובמבר מתוכננת גם פתיחה של סניף במגדלי שער העיר במתחם הבורסה ברמת-גן (רחוב ז'בוטינסקי 7)בשטח של 110 מ"ר.
בפתיחת שני הסניפים החדשים בגוש דן הושקעו כ-2 מיליון שקל.

הסניפים החדשים יצטרפו ל-12 הסניפים של רשת The Coffee Beanבישראל: 8 סניפים בתל אביב, 2 ברעננה, וסניפים נוספים בכפר סבא, בהרצליה פיתוח ובירושלים.

רשת קופי בין מפעילה למעלה מ-600 סניפים ברחבי העולם. בין המדינות בהן מפעילה הרשת בתי קפה: ארה"ב, אוסטרליה, סין, סינגפור, קוריאה, וכמובן ישראל.

הרשת מתמחה במשקאות קפה ותה גורמה איכותיים ממטעי גידול וחוות פרטיות מרחבי העולם (קוסטה ריקה, ברזיל, ויאטנם, ג'מאיקה ועוד). המוצרים והמרכיבים (פולי הקפה ועלי התה) בהם משתמשים ברשת "The Coffee Bean" הם באיכות הטובה ביותר בעולם, והקפה והתה נקלים ומיוצרים על ידי הרשת. הרשת משתמשת במרכיבים טבעיים בלבד. לא נעשה שימוש בסירופים או בתוספות אחרות, בהם נוהגים להשתמש ברשתות אחרות ואשר גורמות לטעם לוואי (After Taste).

יתרון נוסף של רשת "The Coffee Bean" הוא המבחר העצום. לרשת המבחר הגדול ביותר של משקאות אייס בטעמים שונים, כמו למשל בננה ומלון. התפריט מציע לצד 15 סוגים שונים של משקאות קפה איכותיים ומיוחדים, מגוון רחב של סוגי תה וחליטות צמחים ופירות, מגוון של עוגות, עוגיות, קינוחים, סנדוויצ'ים, סלטים, ארוחות בוקר וארוחות עסקיות

"The Coffee Bean" היא רשת הקפה הבינלאומית היחידה בישראל הנמצאת בבעלות פרטית (ללא זכיינים). הרשת נמצאת בבעלותם של 5 שותפים: הפרסומאי דוד טמיר, ברוך איבצ'ר, יורם חישין, עודד קוריצ'ונר וגיורא נפתלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר