רשת yogo מתרחבת ופותחת ארבעה סניפים חדשים

התפריט ב- yogo כולל, בנוסף למקפא היוגורט, גם מגוון רחב של יוגורטים (בקר, בואפולו, כבשים, עזים, ואורגני) עם תוספות פירות העונה טריים, גרנולה ביתית, אגוזים מסוכרים, מיני נשיקות, שערות חלווה, בראוניז.

רשת היוגורטריות Yogo מתרחבת ופותחת ארבעה סניפים חדשים באזורי מרכז ובילוי מובילים: בהרצליה פיתוח, ברמת החייל, בקניון G בכפר סבא, ובסינמה סיטי ראשון לציון.

על קונספט העיצוב אחראיות האדריכלית אתי דנטס והגרפיקאית נורית קוניאק, אשר עיצבו את הסניפים במראה מודרני ונקי עם נגיעות של חום. הצבעוניות היא פסטלית עם קונטרסט של הצבע חום.

התפריט ב- yogo כולל, בנוסף למקפא היוגורט, גם מגוון רחב של יוגורטים (בקר, בואפולו, כבשים, עזים, ואורגני) עם תוספות פירות העונה טריים, גרנולה ביתית, אגוזים מסוכרים, מיני נשיקות, שערות חלווה, בראוניז.
מקפא היוגורט מכיל פחות מ- 1.6% שומן ו- 115 קלוריות ל- 100 גרם.

ד"ר ברוריה טל, הדיאטנית של רשת yogo, אומרת: "מקפא yogo בתוספת פירות יכול להוות תחליף לארוחה חלבית דלת שומן. מקפא yogo בינוני מספק 42% מכמות הסידן המומלצת ביום למבוגר, עשיר בסיבים תזונתיים וחלבון מלא".

כל מוצרי הרשת יוגשו במיכלים וכפיות מתכלות. הכלים בהם מוגש מקפא היוגורט עשויים מקני סוכר, והכלים בהם מוגש היוגורט עשויים תירס. הכלים מיובאים מחו"ל לארץ במיוחד עבור Yogo, והם נחשבים לכלים ידידותיים ביותר לסביבה, לא גורמים להשחתת יערות גשם, ואינם מייצרים גזי חממה בתהליך התפרקותם.

בכוונת הרשת להמשיך ולפתוח סניפים במיקומים מרכזיים ובמרכזי המסחר המובילים במדינה. 
הרשת מפעילה כיום שני סניפים: בשדרות רוטשילד 19 בת"א, וכיכר רבין 19 ת"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר