שאנסונים צרפתיים בים המלח

רשת מלונות אקור כלל מקיימת במלון נובוטל ים המלח סוף שבוע של שאנסונים צרפתיים בביצוע ראובן לביא, עם סולני התזמורת הקאמרית

מלון נובוטל ים המלח של רשת אקור כלל יקיים בין התאריכים 21-19 לינואר סוף שבוע של שאנסונים צרפתיים, בביצוע ראובן לביא עם סולני התזמורת הקאמרית, לקהל המחפש תרבות ואווירה מיוחדת.

ללקוחות גולדמסטרקרד מבצע מיוחד הכולל מחיר של 399 ש"ח לאדם ללילה על בסיס חצי פנסיון, קפה ועוגה בלובי המלון, בקבוק יין בחדר וקופסת שוקולדים מהודרת.לפרטים והזמנות: 9553355-08
מחיר לאדם ללילה על בסיס חצי פנסיון 475 ש"ח(השתתפות באירועים על בסיס מקום פנוי).


ראובן לביא וסולני התזמורת הקאמרית יבצעו שאנסונים צרפתיים של ז'אק ברל, שרל אזנבור ואדית פיאף במופע המרכזי בשישי בערב. בימים חמישי ושבת יתקיימו מופעים אינטימיים של חמישיית מיתרים, וביום שישי בבוקר קלאסיקה קלה לילדים.

עודד מרקוס, סמנכ"ל השיווק של הרשת, אמר כי הרשת ממשיכה במסורת חבילות אירוח מיוחדות לקהל שוחר תרבות. "לשמחתי, אנו מקבלים הזמנות מקהל שכבר התארח אצלנו ומחפש לחזור וליהנות מאווירת התרבות הנעימה אותה מציע המלון".

רשת המלונות הצרפתית "אקור" – הנה רשת המלונות והנופש הגדולה בעולם, בבעלותה כ-4,000 בתי מלון ברחבי העולם בכ-100 מדינות.
בישראל פועלת הרשת כחלק מכלל תיירות מקבוצת אי.די.בי, העוסקת בתחומי התיירות, הנסיעות והמלונאות.
רשת אקור ישראל מתפעלת ומנהלת כיום חמישה בתי מלון, שני מלונות במותג "נובוטל", ברמת 5 כוכבים בים המלח ובירושלים, מלון מרקיור טבריה ומלון סוויטות בבת ים וכן את מלון אטאפ שבגליל.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר