שבועות בלבן ואדום: יקב רימון מציע יין רימונים יבש מסדרת blue label לליווי גבינות החג

את היין היבש ממליצים ברימון לשלב עם מגוון גבינות העיזים בשוק, המתאפיינות בטעם ובריח מיוחדים. רוב הגבינות הישראליות המשובחות עשויות מחלב עיזים, ועל כן השידוך הקלאסי לגבינות עיזים צעירות הוא היין היבש החומצי והרענן

לקראת חג השבועות מציעים ביקב רימון את יין הרימונים היבש מסדרת blue label , לשילוב מקורי ורענן עם מגוון גבינות העיזים הלבנות שמציפות אותנו לרגל החג.

יקב רימון, השוכן במושב כרם בן זמרה שבגליל העליון, מתמחה ביצור יין רימונים המשלב בין טעמו המתקתק של הרימון לצד חופן ויטמינים, סידן ומינרלים.

היין היבש מסדרת blue label עשוי על טהרת הרימון אשר נקטף בעת הגעתו לרמת הבשלה מקסימלית. 12 חודשי התיישנות בחביות עץ אלון העניקו ליין עומק, רכות וחמיצות אופיינית.

את היין היבש ממליצים ברימון לשלב עם מגוון גבינות העיזים בשוק, המתאפיינות בטעם ובריח מיוחדים. רוב הגבינות הישראליות המשובחות עשויות מחלב עיזים, ועל כן השידוך הקלאסי לגבינות עיזים צעירות הוא היין היבש החומצי והרענן.
מחיר מומלץ לצרכן 85-95 ₪.
להגיש בטמפ' של 18-22 מעלות.

למבקשים אחר שילוב קלאסי נוסף באותו הסגנון, ממליצים ביקב על שילובה של גבינת הסטילטון עם יין הקינוח המתוק מסדרת black label (נמכר ב- 75-85 ₪) העשוי אף הוא על טהרת פרי הרימון, או לשלב בין מתיקותו העדינה של היין בסגנון פורט יחד עם גבינת הסטילטון (אף היא ממשפחת הגבינות הכחולות). המליחות והמתיקות משליות אחת את האחרת, ומשפרות הן את טעמו של היין והן את טעמן של הגבינות.
מחיר מומלץ לצרכן ליין בסגנון פורט: 110-130 ₪.
להגיש מצונן קלות בטמפ' של 14-16 מעלות.

להשיג בחנויות היין המובחרות, רשת טיב טעם, מעדניות, ובמיטב המסעדות ובוטיקי השוקולד בכל רחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר