שבת 4 באפריל: פסטיבל החמץ האחרון בכצל'ה בכפר סבא

כצל'ה פותח בר-בורגר ליום אחד בלבד לפני פסח. מציע לכם להשאיר את החמץ מחוץ לבית, ולבוא ליהנות מארוחת צהרים של שבת

כצל'ה, אטליז-מעדנייה עם 18 שנות ניסיון, יפתח לראשונה בשבת 4.4.09 החל מהשעה 11:30 עד 16:00 במרכז שרונה בכפר סבא, את הכצל'ה בר-בורגר, לקראת פסח וליום אחד בלבד.

כצל'ה יארח לפסטיבל "החמץ האחרון", כאשר תפריט כצל'ה-בר-בורגר יכלול   המבורגרים או קבבים שונים בהכנה עצמית, שיוגשו עם צ'יפס ושתייה קלה או בירה, במחיר של 25 ₪ לסועד.

לכבוד הפסטיבל כצל'ה יקים במרכז שרונה מתחם בר משפחתי עם פינת ישיבה לילדים, מתנפחים ו- D.J..
שף רועי פרס, שותף בכצל'ה, ירצה על בשר ברווז ויציג בישול מנות ברווז המתאימות להגשה בערב חג הפסח. בתום ההכנה המנות יוגשו לסועדים. ביום הפסטיבל ייהנו הקונים בכצל'ה גם ממבצעים מגוונים.

עוד בפסטיבל: פאב "ג'וני בלום" ישיק בירות בלגיות מיוחדות – קסטיל רוז' – בירת איל בלגי חזקה על בסיס דובדבן או שוקולד, אשר יימכרו במחיר נמוך; "מלח פלפל" – קפה אוכל ביתי, יציב במקום דוכן קפה ומתוקים, וכן יציע קישים, לזניות ועוד; ווק-אין, ציוד מקצועי לחייל ולמטייל, יקים במקום תצוגת גרילים גז של החברות המובילות ומוצרים נלווים, שיוצעו במחירי מבצע לרוכשים במקום.

גם השנה האירוע בכצל'ה יהיה בסימן תרומה לקהילה. צוות כצל'ה חבר ל"דור של אמת", קבוצת מתנדבים המחלקים מזון באזור השרון. מדי שבוע מעביר כצל'ה כמות נכבדה של בשר, חלקי עוף ומוצרים למשפחות באמצעות קבוצה זו. באירוע ניתן יהיה לתרום עבור המשפחות, הכסף אשר יאסף ישמש לרכישת מזון לארוחת חג הפסח. מידע נוסף על פעילות התרומה לקהילה של כצל'ה ניתן למצוא באתר www.ketzale.co.il

כצל'ה בהנהלת אייל כץ ורועי פרס, ממוקם במרכז שרונה, כפר סבא
טל' 09-7401091

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר