שד"ל 5 – גורמה פועלים

המיקום של המסעדה מצוין, באחד הרחובות היוצאים משד' רוטשילד בתל אביב. הכתובת הפכה גם לשם המקום, טריק ידוע שחוסך את הצורך להסביר היכן ממוקמת שד"ל 5

גורמה פועלים, כך מבקשים בעליה של המסעדה החדשה, שד"ל 5, למצב את עצמם. מצד אחד הם מציעים ארוחות פועלים, מהסוג המוכר של עיקרית ושתי תוספות עם סלטים תמורת סכום נמוך באופן כמעט שערורייתי, ומצד שני הם עושים זאת בחלל מיוחד שנעים לשבת בו ולהמשיך בשיחה גם אחרי שהארוחה מסתיימת.

המיקום של המסעדה מצוין, באחד הרחובות היוצאים משד' רוטשילד בתל אביב. הכתובת הפכה גם לשם המקום, טריק ידוע שחוסך את הצורך להסביר היכן ממוקמת שד"ל 5.

מה שעושים הוא מאוד פשוט: משלמים כשמגיעים בקופה – 30 ש"ח לארוחה במקום או 28 ש"ח לטייק אווי, ומשם ממשיכים לבחור. אין מדובר בבופה של אכול כפי יכולתך, כי אם במזנון בו בוחרים את המנה העיקרית ואת שתי התוספות הרצויות. בסלטים כבר תסתדרו לבד.

המבחר משתנה, כך שהסיכוי שתמצאו בדיוק את אותן המנות בכל ביקור, נמוך למדי. כאשר אנחנו ביקרנו במקום, התפריט כלל דג הנסיכה ברוטב עשוי בתנור, גולש בקר עם חומוס, עוף צלוי בתנור, שניצל הבית, פילה עוף בטמפורה עם רוטב צ'ילי מתוק. אפשר היה לבחור גם בין פתיתים, חצילים ברוטב עגבניות, תבשיל אפונה וגזר ועוד.

לא נעבור על כל מנה מהמנות שטעמנו בנפרד, שכן רובן ככולן היו טובות. היחידה שפחות אהבנו היא הדג, שטעם הים שבו היה דומיננטי מדי לטעמנו. מעבר למנה זו, כל האוכל הוא ביתי ועשוי כהלכה. לאחר שתבחרו מבין המנות תקבלו צלחת עמוסה בכל טוב, אשר יחד עם התוספת של סלטי ירקות טריים מסוגים שונים ולחם – הניתנים ללא הגבלה, הופכים לארוחה ביתית, מספקת ומשביעה, לכל היום כולו.

בנוסף לכל המעלות של המקום, העובדה כי הכל מוגש במהירות הופכת את הארוחה לאידיאלית לבעלי הפסקות צהריים קצרות העובדים באזור. מומלץ.


מסעדת שד"ל 5
רח' שד"ל 5 תל אביב
טל. 03-5600644
א'-ה', 11:00-17:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר