שוקולד: סיפור אהבה – 65 מתכונים מהאוסף הפרטי של מקס ברנר

שוקולד הוא סקסי, הוא נוסטלגי והוא מושא הפנטזיה המושלם של ילדים ושל מבוגרים. כל אותם פנים שחבויים עמוק בתוכו היוו את ההשראה לספר השוקולד של עודד ברנר ויונתן פקטור

שוקולד: סיפור אהבה
65 מתכונים של שוקולד מהאוסף הפרטי של מקס ברנר
עבודות אמנות ועיצוב – יונתן פקטור
הוצאת פן וידיעות ספרים
המחיר 128 ₪
יימכר החל מ- 15.3.09 בכל חנויות הספרים ובסניפי מקס ברנר

שוקולד הוא סקסי, הוא נוסטלגי והוא מושא הפנטזיה המושלם של ילדים ושל מבוגרים, כל אותם פנים שחבויים עמוק בתוכו היוו את ההשראה לספר השוקולד של עודד ברנר ויונתן פקטור.

"זהו ספר מתכונים פשוט, כמו כל ספר מתכונים אחר, מלא בזכרונות וברגשות ובמקומות ובתאוות שאת כולן אני בולע, לועס בשלווה לתוך עצמי, וכך לאורך השנים הופך לאט לאט להיות אני".
כך אומר עודד ברנר הידוע בעולם בכינויו "מקס", למרות שזה היה שמו של השוץף השני במפעלון השוקולד הראשון של השניים, שהוקם בחצר בניין ברחוב אחוזה ברעננה.

בהמשך, ולאחר תהפוכות כלכליות שהביאו את הבעלות אל שטראוס עלית, הפכה מקס ברנר לרשת בינלאומית הפועלת בלונדון, אוסטרליה, סינגפור, פיליפינים וניו יורק עם 25 סניפים בארץ ובעולם.

עודד ברנר, הישראלי שהפך את השוקולד לתרבות שוקולד כוללת חוצת גילאים, גבולות ויבשות – מציג לראשונה את מתכוניו בספר מגרה ומעוצב להפליא, ביוצא לאור בישראל לקראת הפסח, ובהמשך השנה גם בארה"ב.

המתכונים מגוונים, ובהנחייתם ניתן להכין קינוחים, מנות עיקריות ומשקאות.
בין המתכונים: קרם ברולה של שוקולד לבן, ממרח שוקולד עם שברי אגוזים, טארט טאטן קקאו ומוס שוקולד חלב.

בגזרת המנות העיקריות ניתן ללמוד להכין פיצת שוקולד, בורקס שוקולד, ספגטי מתוק, ועוד הפתעות. ובכדי להרוות את הצימאון אפשר להכין צ'אי שוקולד, קוסמופוליטן של שוקולד לבן, מילקשייק יוגורט, ומשקאות נוספים.

כל מתכון מלווה ביצירות של יונתן פקטור, מעצב הבית של מקס ברנר. חלק מהיצירות מקשטות את תמונת המנה, וחלקן נוצרו בהשראת המנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר