שימו לב: אתם טסים יותר עם אוסטריאן איירליינס

קו וינה – תל אביב – וינה הנו אחד מהקווים הרווחיים ביותר של חברת התעופה אוסטריאן איירליינס. בחודש אוגוסט 2007 תפוסת המושבים בקו זה הייתה הגבוהה ביותר מבכל הנתיבים ברחבי העולם של החברה, והגיעה ל-94%.
כך אומר רודולף מרטל, סגן נשיא בכיר למסחר באוסטריאן איירליינס, המדווח על גידול של 18% במספר הנוסעים בקו.

מרטל מציין כי אוסטריאן איירליינס ממשיכה להשקיע בשנה האחרונה משאבים בשירות לנוסע; ולאחרונה חתמה על הסכם עם חברת הקייטרינג הטובה ביותר באירופה, DO&CO, להכנת ואספקת המזון והמשקאות למטוסי החברה.
כחלק מהשירות הטוב מקפידה החברה גם על עמידה בלוחות הזמנים, בדיוק המבצעי של טיסותיה, ובעמידה בקריטריונים של אחוזי איבוד מזוודות נמוכים.

מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, אלי מסר, מדווח כי בחודשים ינואר-נובמבר 2007 טסו 194,500 נוסעים בקו תל אביב – וינה – תל אביב, לעומת 164,813 נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד – מספר המהווה גידול של 18%.
תפוסת המושבים בקו בחודשים ינואר-נובמבר 2007 הגיעה ליותר מ-80%, כאשר כ-45% מהנוסעים היו ישראליים, וכ-55% היו תיירים ואנשי עסקים מחו"ל.

"מאז אפריל 2006, עת אושרו לנו שתי טיסות יומיות בעקבות הבג"צ שהגשנו, אנו עדים לגידול משמעותי ביותר שחל בתנועת הנוסעים שטסים אתנו. נתח נכבד מתפוסת הנוסעים הגדלה שייך לאנשי העסקים הישראלים המנצלים את שעות ההמראה הנוחות מתל אביב, המאפשרות להם לתפוס טיסות המשך לעשרות יעדים אליהם אין טיסות ישירות – במזרח ובמערב באירופה, ארצות סקנדינביה, ארה"ב (שיקגו ווושינגטון), יפן והודו", מוסיף אלי מסר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר