שיפור בטיסות לארה"ב: אל על ואמריקן איירליינס מבקשות אישור להסכם קוד שייר

הנרי ג'ויינר, סגן נשיא אמריקן איירליינס לתכנון: "אל על היא חברת תעופה בסטנדרט איכותי מהגבוהים בעולם ותאפשר לנוסעינו יותר בחירה ונוחות בתנועה לישראל. בו בעת אנו מצפים לשרת את נוסעי אל על ברבים מיעדינו בצפון אמריקה"

שיפור בטיסות לארה"ב: אל על ואמריקן איירליינס – חברת התעופה הגדולה בעולם, מבקשות אישור להסכם קוד שייר, לאחר שזה אושר ע"י מועצת המנהלים של אל על.

ההסכם יוגש בימים הקרובים לאישור משרד התחבורה. במקביל צפויה חברת אמריקן איירליינס להגיש את ההסכם לאישור ממשלת ארה"ב. ההסכם צפוי להיכנס לתוקפו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2008, בכפוף לאישור הרשויות המוסמכות בישראל ובארה"ב. עם אישור הסכם הקוד שייר בין שתי חברות התעופה המובילות במדינותיהן, יוכלו נוסעי אל על לטוס במספר טיסה של החברה מישראל אל מגוון יעדים רחב בצפון אמריקה ומשם לישראל, בנוחות ובגמישות מקסימלית.

באמצעות ההסכם יוכלו נוסעי אל על לטוס דרך כל אחד מארבעת היעדים הישירים של אל על בצפון אמריקה ליותר מ- 20 יעדי מרכזיים של אמריקן איירליינס ברחבי ארה"ב וקנדה. בנוסף יאפשר ההסכם לנוסעי אל על לטוס בין צפון אמריקה לישראל, תוך מעבר או שהות באחד מיעדי אל על המרכזיים באירופה, כשהטיסה הטרנס אטלנטית מבוצעת במטוס אמריקן איירליינס.

הסדר זה מגדיל משמעותית את מרחב הגמישות, הן בזמן והן במחיר, העומד בפני הנוסע, כך שבנוסף לאפשרויות הטיסה הישירה, הלוך וחזור במטוסי אל על בין צפון אמריקה לישראל יוכל הנוסע לתכנן ולשלב טיסה ישירה בכיוון אחד וטיסה עם חיבור דרך אירופה בכיוון השני. הסדרי המעבר הכלולים בהסכם מבטיחים לנוסע נוחות וחסכון בזמן. הסכמי המועדונים והטרקלינים יוצרים כדאיות רבה לנוסעים המתמידים, לנוסעי העסקים ולנוסעים במחלקות היוקרה.

ההסכם מאפשר לשתי החברות לבצע מכירה חופשית של כרטיסי טיסה, האחת על מטוסיה של השניה, בכל מגוון היעדים הכלולים בהסכם הקוד שייר, הכוללים בין השאר את בוסטון, שיקאגו, וושינגטון DC, דאלאס, לאס וגאס, סן פרנסיסקו, סיאטל, סנט לואיס, אורלנדו, דנוור, פיטסבורג, סן דייגו, קליבלנד, הונולולו ועוד. הטיסות לישראל וממנה מתבצעות דרך אחד מיעדי אל על הישירים בארה"ב וקנדה – שדות התעופה קנדי וניוארק בניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס וטורונטו; או דרך אחד מיעדי אל על המרכזיים באירופה – הית'רו בלונדון, פריז, מדריד, ציריך, רומא ובהמשך יעדים אירופאים נוספים.

אמריקן איירליינס (AA) היא חברת תעופה הגדולה ביותר בעולם מבחינת מספר הנוסעים וצי המטוסים. החברה בבעלות מלאה של תאגיד AMR ובעלת חברת הבת American Eagle.
לאמריקן איירליינס צי של כ- 1,000 מטוסים, והיא בעלת רשת הטיסות הנרחבת ביותר בצפון אמריקה. החברה טסה לכ- 250 יעדים בלמעלה מ- 40 מדינות, ויותר מ- 4,000 טיסות ביום. אמריקן איירליינס היא מייסדת ושותפה בברית התעופה Oneworld.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר