שלושה סניפים חדשים לאספרסו בר

הסניפים החדשים מעוצבים על-ידי אדריכל הרשת אלכס מייטליס, בכפוף לשפה העיצובית של הרשת המבוססת על צבעי לבן-שחור-וירוק ליים, בפסים שחור לבן ודשא רענן; ולפילוסופיה של הרשת הדוגלת במתן איפיון ייחודי לכל סניף בהתאם לקהל שהוא משרת

רשת אספרסו בר מתרחבת ופותחת שלושה סניפים חדשים: במלון מנדרין בצפון תל אביב, ברחוב בן-גוריון בהרצליה, ובקניון קריית אונו.
הסניפים החדשים מעוצבים על-ידי אדריכל הרשת אלכס מייטליס, בכפוף לשפה העיצובית של הרשת המבוססת על צבעי לבן-שחור-וירוק ליים, בפסים שחור לבן ודשא רענן; ולפילוסופיה של הרשת הדוגלת במתן איפיון ייחודי לכל סניף בהתאם לקהל שהוא משרת.

שלושת הסניפים החדשים מצטרפים לשישה בתי הקפה הקיימים של אספרסו בר בתל-אביב: בשדרות רוטשילד, ברחוב יהודה מכבי, בקניון רמת אביב, ברחוב דיזנגוף, ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

בנוסף על בתי הקפה מפעילה אספרסו בר גם את אספרסו בר דילייטס – חנות פתוחה למאפים, מעדנים וכלים לנוי ולאירוח הממוקמת בקניון רמת אביב, סמוך לבית הקפה; ואת אספרסו בר קיוסק – הוא הקיוסק המשוחזר הראשון של תל אביב הממוקם בשד' רוטשילד בסמוך לבית הקפה.

לדברי נורית רוה, הבעלים והמנכ"ל של אספרסו בר, פתיחת הסניפים החדשים ממשיכה את האסטרטגיה הנוכחית להגדיל את פעילותה העסקית של הרשת, ולפתוח סניפים חדשים מחוץ לתחומי תל אביב שיופעלו באמצעות זכיינים.

שני הסניפים החדשים ייפתחו בקרוב: בקניון קריית אונו ייפתח הסניף בפברואר, ואילו הסניף במלון מנדרין ייפתח בחודש אפריל השנה. הסניף בהרצליה כבר נפתח.

במסגרת הרחבת הפעילות העסקית רכשה הרשת קונדיטוריה באזור התעשיה סגולה בפתח-תקווה, שהייתה שייכת לרשת הקונדיטוריות טושה בבעלותה של הפטיסיירית אסנת רוט. המפעל שנרכש, הנקרא עתה אספרסו בר בייקרי, מייצר את המאפים, הלחמים והקינוחים עבור כל סניפי הרשת, ובעתיד גם ישווק את המוצרים ללקוחות חיצוניים.

נורית רוה מוסיפה: "כמי שנתנו לתל אביב את האספרסו בר הראשון שלה, ברחוב יבנה בתל אביב, אנו רוצים להביא את חוויית האספרסו בר האותנטית גם מחוץ לתל אביב. הסניפים החדשים הם חלק מתנופת ההתרחבות שאנו מתכננים לשנת 2008, הן בעזרת זכיינים והן בבעלות עצמית. מפעל המאפים יאפשר לנו לבסס פעילות עסקית חדשה בתחום הפטיסרי בפרט, ובתחום הקולינרי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר