שנה חדשה ביקב טוליפ עם ים של אורחים

בדרך כלל מגיעים לאירוע זה כ-1,000 איש, אך השנה הגיעו למעלה מ-1,500 אורחות ואורחים מכל קצוות הארץ כדי לטעום מן היינות החדשים של היקב ולרכוש יין לחג

יקב טוליפ חגג את השנה החדשה יחד עם השקת יינותיו החדשים, באירוע מסורתי שנערך זו השנה החמישית לקראת השקיעה של יום שישי בחצר היקב, ולווה במיטב יינות היקב שהוגשו לטעימה חופשית של המבקרים, נלצד כיבוד קל ומוסיקה טובה.

בדרך כלל מגיעים לאירוע זה כ-1,000 איש, אך השנה הגיעו למעלה מ-1,500 אורחות ואורחים מכל קצוות הארץ כדי לטעום מן היינות החדשים של היקב ולרכוש יין לחג – אין ספק שמדובר בהצלחה.

זו הייתה הזדמנות לטעום מכל היינות שיש ליקב להציע: החל מהווייט טוליפ 2007 המרענן, יינות הג'סט קברנה והג'סט מרלו החדשים, דרך יינות הבלנד "מוסטלי", ויין הדגל קברנה רזרב 2006 שהייתה זו עבורו חשיפה ראשונה לקהל. 

שני יינות נעדרו מרשימת הטעימות: הסירה רזרב 2006 והבלק טוליפ 2005  החדש. ככה זה כשיין מסויים זוכה להצלחה מיוחדת, ומחירו אטרקטיבי – פשוט לא נשאר ממנו הרבה.

לטעם לא ניתן מיינות אלה, אבל לקנות דוקא כן. ביקב מציינים כי בלטה מכירתו של יין הבלק טוליפ 2005 – בלנד של קברנה סוביניון, מרלו, קברנה פרנק ופטיט ורדו, אשר יושן 30 חודשים בחביות. היין נמכר אפילו ללא תווית, במחיר התחלתי של 150 ₪ לבקבוק.

רועי יצחקי, מנכ"ל יקב טוליפ (בתמונה עם ד"ר ארקדי פפיקיאן),
אומר: "אין ספק רועי יצחקי וארקדי פפיקיאושההצלחה המרגשת של ההשקה השנה שיקפה את קפיצת המדרגה שהיקב עובר בשנתיים האחרונות. זו הייתה קפיצת מדרגה מהיבטים שונים: מבחינת הפרסום לו זוכה היקב, רמת ההכרה הציבורית הגוברת, ואיכות היינות המשתפרת מיי שנה. אנחנו מודים לכל קהל לקוחותינו וחברי המועדון של יקב טוליפ על התמיכה והפרגון, ומקווים להמשיך ולקיים ארועים מוצלחים מסוג זה גם בעתיד".

יקב טוליפ
כפר תקוה, קריית טבעון
טל. 04-9830573
מרכז המבקרים ביקב פתוח בימי שישי 10:00-13:00 ושבת 11:00-16:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר