שני מסלולים חדשים נוספו לסיורי המולטימדיה Jerusalemp3: רחוב יפו וקריית הלאום

כל מסלול כולל גם קובץ וידאו, טקסט, תמונות ומפה להדפסה, כך שניתן לעצב את המסלול ע"י דילוג בין הרצועות, תוך שליטה על קצב הטיול והאתרים המעניינים כל אחד ואחד

רשות התיירות בעירית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, חנכו שני מסלולים נוספים – רחוב יפו וקריית הלאום – שיצטרפו לשמונה שכבר קיימים בפרוייקט החדשני Jerusalemp3.
הפרויקט הראשון מסוגו בעולם בהיקפו ומופעל לראשונה בארץ, מספק חוויית טיול חדשה ומעשירה לקהל הרחב ללא תשלום כחלק מעידוד התיירות בארץ ובעולם אל ירושלים.

באתר האינטרנט מוצגות הדרכות קוליות לכ-80 אתרים שונים בעיר (שלב ראשון) בעברית ובאנגלית, הניתנות להורדה כקובצי MP3 ומאפשרות למטיילים הרבים לקבל מידע מוקדם על אתרי תרבות ותיירות בירושלים וגם לטייל עצמאית באתריה השונים של העיר ירושלים.
לשם כך נכנסים לאתר האינטרנט www.jerusalemp3.co.il
(או לקוראי אנגלית www.jerusalemp3.com)
בוחרים מסלול ומורידים את הקבצים אל מכשירי שמע (נגנים, טלפונים ניידים, מחשבי ניווט ועוד), או צורבים על תקליטור.

כל מסלול כולל גם קובץ וידאו, טקסט, תמונות ומפה להדפסה, כך שניתן לעצב את המסלול ע"י דילוג בין הרצועות, תוך שליטה על קצב הטיול והאתרים המעניינים כל אחד ואחד.

בתפעול פשוט וקל ניתן לטייל עצמאית בירושלים, לבד או עם כל המשפחה, בקצב אישי, ולהפוך את הטיול לחווייה אמיתית. כחלק מהחוויה המשפחתית ניתן להוריד גם משחק הפעלה "גלה אותי" המיועד לכל המשפחה.

המסלולים הוכנו ע"י מרכז ינאית בן צבי, הוקלטו ע"י קריין מקצועי, ונשמרו כקבצי MP3. בכל מסלול ניתן למצוא קבצי קול של האתרים השונים המרכיבים את המסלול, סרט וידיאו, מפה, טקסטים כתובים (לכבדי שמיעה).

הפרוייקט כולל בשלב זה שמונה מסלולי סיור (בעברית ובאנגלית): עין כרם, הר הזיתים, נחלאות, רחוב הנביאים, הרובע היהודי והוויה דולורוזה, ימין משה והמושבה הגרמנית, משער ציון לשער יפו, ושני המסלולים החדשים: רחוב יפו וקריית הלאום.

הפרוייקט מבוצע באמצעות חברת תור-מן, בסיוע מחלקת האינטרנט העירונית וחברת שיר-שפיצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר