שעון תזכורת ייחודי יזכיר לצרכני תרופות וויטמינים לא לדלג על צריכתם בזמן

מצב שיכחה מוכר אצל מבוגרים רבים, אך מתרחש לעתים גם אצל חולה המצטווה לצרוך אנטיביוטיקה במשך 10 ימים, אך לאחר 5-6 ימי מחלה, כשהחולה מרגיש טוב יותר, הוא שוכח באופן טבעי את מצוות נטילת התרופה. הקופסה הנוחה מאפשרת את נשיאת התרופות והויטמינים בצורה בטוחה לבית הספר או לעבודה

שעון תזכורת ייחודי שהוא גם מיתקן אלקטרוני חכם, המאפשר איחסון של התרופות והויטמינים שיש לצרוך במהלך היממה בצורה מסודרת, מיובא לארץ ומשווק ע"י חברת "ק.ל-לי מתנות חכמות" מחיפה.

קרן לבנה וסולנג' קורסבון, מנהלות החברה, אומרות כי הרעיון לספק לצרכן הישראלי את המוצר, נבע ממפגש תכוף עם ילדים ומבוגרים ששוכחים לקחת לעתים קרובות את המנה היומית של התרופות ו/או הויטמינים.

מצב שיכחה מוכר אצל מבוגרים רבים, אך מתרחש לעתים גם אצל חולה המצטווה לצרוך אנטיביוטיקה במשך 10 ימים, אך לאחר 5-6 ימי מחלה, כשהחולה מרגיש טוב יותר, הוא שוכח באופן טבעי את מצוות נטילת התרופה. הקופסה הנוחה מאפשרת את נשיאת התרופות והויטמינים בצורה בטוחה לבית הספר או לעבודה.

שעון תזכורת ייחודי זה, קל ביותר לשימוש גם לקשישים. מכוונים את השעות הרצויות פעם אחת בלבד, והמערכת יודעת להפעיל את צלצול התזכורת מדי יום באותם זמנים. תא התרופות/הויטמינים נוח לשימוש, ומחולק לשבעה תאים לפי סדר לקיחת הגלולות.

שעון התזכורת רשום כפטנט בינלאומי ומחירו לצרכן 120 ₪.
להשיג בחנויות מתנות נבחרות ובבתי מרקחת.
ניתן להזמין בטלפון: 5676047-054, 5676048-054.
אתר אינטרנט: www.kali-li.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר