"שער לכינרת" – אתר אינטרנט חדש לרשות ניקוז המטיילים בכינרת

האתר החדש, הידידותי לשימוש, מרכז מידע מקיף על הכינרת וחופיה, פעילויות ואטרקציות לנופשא ים ומטיילים ועדכונים שוטפים מהשטח

רשות ניקוז ונחלים כינרת, איגוד ערים כינרת ומנהלת הכינרת, העלו לאויר אתר אינטרנט חדש הנקר"שער לכינרת".
האתר החדש, הידידותי לשימוש, מרכז מידע מקיף על הכינרת וחופיה, פעילויות ואטרקציות לנופשא ים ומטיילים ועדכונים שוטפים מהשטח.

האתר מיועד לקהל הנופשים והמטיילים בכינרת וחושף בפניהם מידע רב לגבי הפעילויות המתרחשות בחופי הכינרת בממשק נוח וידידותי למשתמש.
ב"שער לכינרת" מוצגת מפת כל חופי הכינרת, המאפשרת בלחיצה פשוטה קבלת סקירה של מכלול השירותים המוצעים בכל חוף, מיקומו, דרכי הגעה, תעריפי חנייה, אפשרויות לינה ועוד. הגולשים יכולים להתעדכן בלוח פעילויות מפורט של אירועים בחופים, סיורים, פיקניקים, הפלגות ואטרקציות נוספות.

עוד באתר המלצות וטיפים למטיילים בשביל סובב כינרת המאפשרים תכנון מסלולי טיול במקטעים השונים המוצעים על פי התאמתם לקהל יעד וחלוקה על פי דרגת קושי: משפחות, צעירים, מטיבי לכת וכן תיאור מפורט על תצפיות ופינות חמד נסתרות במסלולים השונים.

האתר מאפשר לגולשים להתעדכן במידע לגבי תנודות בעליית מפלס המים, לצפות בגלריית תמונות, לעיין בביטאון "ארץ כינרת" המפרט את פעילות רשות ניקוז ונחלים כינרת וחדשות האזור, מחקרים מקצועיים על הכינרת.
כמו כן מוזמנים הגולשים להתחבר ישירות לדף הפייסבוק "זורמים לכינרת" המתעדכן און-ליין, ואף לדווח במקרה של מפגע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר