שף המישלן איב מאטאניה ייצור תפריטים לחברת התעופה בריסל איירליינס

פרי יצירתו של שף איב מאטאניה ממסעדת Seagrill בבריסל
בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב, עם טיסות המשך לאירופה, ארה"ב, קנדה, אפריקה והודו

נוסעים אשר יטוסו במחלקת העסקים של חברת בריסל איירליינס לאפריקה, ארה"ב, קנדה או הודו עד יוני 2017, ייהנו מארוחות פרי יצירתו של שף איב מאטאניה (Yves Mattagne) ממסעדת סי גריל (Seagrill), המעוטרת בשני כוכבי מישלן.  התפריט יתחלף מדי חודש עד יוני השנה. מאטאניה הוא השף השמיני בעל כוכבי מישלן שמייצר תפריטים עבור בריסל איירליינס.

"שיתוף הפעולה עם איב מאטאניה הינו ניצחון בטוח"
"שיתוף הפעולה עם איב מאטאניה הינו ניצחון בטוח", צילום Lukas

"שיתוף הפעולה עם איב מאטאניה הינו ניצחון בטוח", אומר גרגורי ביילאט, ראש אגף המוצר של חברת התעופה הבלגית. "אנו יכולים להציע לציבור הנוסעים שלנו חוויה גסטרונומית מהמעלה הראשונה בגובה 30 אלף רגל, ולהצדיק בכך את תפקידנו כשגריר העולמי של המסעדות הבלגיות. הקונספט של הכנת התפריטים המוגשים בטיסות שלנו מוערך מאד על ידי הנוסעים, והפעם הוספנו היבט חדש בכך שבחרנו שף הפועל ביום יום בבירת בלגיה, בריסל".

פרי יצירתו של שף איב מאטאניה ממסעדת Seagrill בבריסל

פרי יצירתו של שף איב מאטאניה ממסעדת Seagrill בבריסל, צילום Nicolas Debbaut

"אני מרוצה מאוד משיתוף הפעולה. יצירת מנות אוכל עבור חברת תעופה אינה קלה; אבל זה בהחלט  אתגר שלקחתי על עצמי בשמחה, במטרה להציג ברחבי העולם את הטוב ביותר שיש לבלגיה להציע", אומר שף איב מאטאניה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר