שפע פעילויות ב"בית חלומותי" להורים וילדים בקיבוץ גבעת ברנר

בנוסף לאולם המשחקים הממוזג ומשחקי החוץ, תמצאו גם את "ים במים" פארק שעשועי המים, עם מתקן ה"דו דלי" – מפל מים ענק, הגייזר הגבוה במדינה, טיול בטרקטור, פינת חיות חדשה, משחקי חשיבה להורים ולילדים, בריכת שכשוך לקטנטנים, מגלשת מים מתנפחת, שעשועי יצירה ועוד שפע פעילויות

שפע פעילויות מוצעות ב"בית חלומותי" להורים וילדים בקיבוץ גבעת ברנר.
בנוסף לאולם המשחקים הממוזג ומשחקי החוץ, תמצאו גם את "ים במים" פארק שעשועי המים, עם מתקן ה"דו דלי" – מפל מים ענק, הגייזר הגבוה במדינה, טיול בטרקטור, פינת חיות חדשה, משחקי חשיבה להורים ולילדים, בריכת שכשוך לקטנטנים, מגלשת מים מתנפחת, שעשועי יצירה ועוד שפע פעילויות.

בבית חלומותי נמצא אולם משחקים המתפרס על-פני 2,000 מ"ר ממוזגים, עם משחקים להורים ולילדים. בנוסף לטיול בטרקטור, בקיבוץ גבעת ברנר, נפתחה פינת חיות חדשה, ובה נמצאים תוכים, ארנבות ועוד.
8 דונם של ממלכת הילדים מציעים שפע של אטרקציות, משחקים ואפשרויות בילוי לכל בני המשפחה, ובתוך כך: אולמות ענק עם משחקי פלייסטיישן, מגלשות טרזן, אולם יצירה, מבוכית מרתקת, חדר אור וצל, מגוון ענק של משחקים וצעצועים לילדים בגילאי שנה עד 13, תינוקיה מדליקה עם משחקים ואביזרים, נהיגה ב"חרקה" – אסלות ממונעות ועוד המון הפתעות.

בתקופת החגים, פועלים במקום מגלשות ומזרקות מים, מגלשת מים מתנפחת, הגייזר הגבוה במדינה ומתקן ה"דו דלי" המפורסם – שני דליים מלאים במים המתהפכים ושופכים מפלי מים על העומדים תחתיהם, כאשר כל זה מלווה בצלילי מוסיקת ריקודים.
גם עבור הקטנטנים דאגו בבית חלומותי לפעילות מיוחדת, ולכן תמתין להם בריכת שכשוך המיועדת במיוחד לפעוטות, לשכשוך ולהנאה בליווי ההורים.

שעות פתיחה: בימי רביעי (במחירים מיוחדים), משעה 16.00 עד 20.00, שבתות וחגים: 10:00-18:00.
לימי הולדת וקבוצות מאורגנות פתוח כל יום בתיאום מראש
לפרטים נוספים: 08-9443338
WWW.DREAMLAND.CO.IL

מחירי כניסה:
ילד מגיל שנה עד 13 – 68 ₪
מבוגר מגיל 13 ומעלה – 37 ₪


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר