שרונה ויינטרוב-זיגדון – מנהלת השוק המקומי של גן שמואל מזון בעלת מותג פרימור

במסגרת התפקיד תנהל ויינטרוב-זיגדון את השיווק והמכירות של כלל המוצרים בשוק הישראלי, ובתוכם מיצים מצוננים, מוצרים אספטיים והשוק המוסדי. תחליף את יורם אפרתי הפורש לגמלאות לאחר 23 שנים בתפקיד

חברת גן שמואל מזון, משווקת מותג המיצים והמשקאות פרימור, מינתה את שרונה ויינטרוב-זיגדון למנהלת השוק המקומי, במקומו של יורם אפרתי. במסגרת תפקידה תהיה אחראית שרונה על פיתוח מוצרים חדשים, משלב הקונספט עד להשקת המוצר בשוק, פיתוח ערוצי שיווק, בנייה, יישום והוצאה לפועל של התוכנית השיווקית של השוק הישראלי.

צילום עמית שטראוס

פרימור הוא מותג המיצים והמשקאות של החברה הציבורית גן שמואל מזון, בשליטת הקיבוצים גן שמואל, גת ובית ניר, ולפי החברה הוא מותג המיצים הנמכר ביותר בישראל. לחברה שני אתרי ייצור, בקיבוץ גן שמואל ומפעל גניר בקיבוץ גת.

שרונה ויינטרוב-זיגדון. צילום עמית שטראוס

שרונה ויינטרוב-זיגדון (נשואה + 3 ילדים), היא חברת קיבוץ גת, בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מהמכללה האקדמית אונו. שרונה צברה ניסיון רב שנים בעולם השיווק והקמעונאות, מומחית בבנייה והובלת אסטרטגיה שיווקית, ניהול מכירות ותקציבים במיליוני שקלים.  היא הצטרפה לגניר ב- 2006 כמנהלת תחום בשיווק, ובהמשך התקדמה לניהול שיווק מוצרים קמעונאיים בשוק המקומי וחברת הנהלת גניר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר