תאיו שף דגים: האם סלבס יודעים להכין מרקים?

בעידן הסלביות, זה היה כנראה עניין של זמן עד שסלבס, שאין קשר בין הפרסום שלהם לבין תחום אוכל, יתנו את שלהם גם בתחום הקולינרי. כפי שהתברר במהלך הטעימה של ארבעת המרקים, לא תמיד השילוב כדאי

ארבעה ידוענים, סלבס בלשון גיא פינס, תרמו לתפריט החורף של מסעדת תאיו שף דגים בבת-ים. בטי רוקוואי, ארז דדרזנר, יואב מאיר ורפי אמזלג תרמו כל אחד מתכון למרק אותו יצרו, למדו או קיבלו במהלך השנים, וביחד נוצר תפריט מרקים לחורף.

בעידן הסלביות בו אנו חיים, זה היה כנראה עניין של זמן עד שסלבס, שאין קשר בין הפרסום שלהם לבין תחום אוכל, יתנו את שלהם גם בתחום הקולינרי. אך כפי שהתברר במהלך הטעימה של ארבעת המרקים, לא תמיד השילוב כדאי.

כך למשל תרמה בטי רוקוואי, כוהנת הדוגמניות, מתכון למרק מינסטרונה הכולל עושר רב של ירקות, כולל פטריות מיובשות ואפילו חשד קל לאבקת מרק. את המתכון היא קיבלה ממסעדה קטנה בפירנצה, אבל התוצאה סתמית.

היו לנו בעיות עם מרק קרם הבטטה הקטיפתי של הסטייליסט ומעצב האופנה יואב מאיר, שהתפרסם בסדרה "פרויקט מסלול". המרק היה טחון היטב ובעל מרקם רך ונעים, אך טעם החמאה שבו היה כל כך דומיננטי עד שהתקשינו להמשיך לאכול ממנו.

מרק פירות הים של ארז דה דרזנר, מי שכיכב בעונה השנייה של "האח הגדול", כבר היה מוצלח הרבה יותר. עשיר בפירות ים המרק היה מוצלח מאוד, גם אם חלק חשבו שעוד תבלינים היו משפרים אותו עוד יותר.

הכוכב של תפריט המרקים החדש מגיע בזכות השחקן רפי אמזלג. מדובר במרק בצל עם קרוטונים וגבינת פרמז'ן שלמד להכין מאימא שלו. המרק עשיר בבצל והוא אחד ממרקי הבצל הטובים שאכלנו. הוא אמנם לא הוגש עם קרוטונים, אך חתיכת לחם דק וקשה ועליה כמות יפה של פרמז'ן, השתלבה מצוין עם המרק.

חשוב לציין כי המחירים נוחים – 29 ₪ למרק, למעט מרק פירות הים שעולה 39 ₪.
אנשים מפורסמים תורמים פעמים רבות למקומות בזכות התהילה שהם מביאים איתם. במקרה הזה, נדמה שצריך יותר מתהילה כדי למשוך אנשים. לא ברור האם הבעיה היא במתכון או בהכנה שלו, אך יש מה לשפר כדי להפוך את התפריט הזה למה שהוא יכול להיות באמת.

תאיו שף-דגים
חוף תאיו, בת ים
טל. 03-6565650

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר