תגליות: סיור בלוד רמלה ואום אל פאחם

תגליות, מייסודה של עמותת "מכון ישראלי לארכיאולוגיה", מציעה מגוון סיורים, קורסים והרצאות, שמיועדים לכסות פנים רבות ככל האפשר של מקצוע הארכיאולוגיה, ולטיפוח הזיקה וההערכה למקצוע הארכיאולוגיה בקרב הציבור, כחלק משורה של ערכים המחנכים לאהבת הארץ ואתריה

לוד ורמלה סודות מעבר מפואר
נתחיל את הסיור בלוד, שם נבקר בגשר ג'ינדס הממלוכי, נסייר בח'אן חילו ובכנסיית ג'ורג' הקדוש. נמשיך לרמלה השכנה, שהייתה בעבר בירת ארץ-ישראל. נבקר במסגד הגדול של העיר, בחמאם רדואן ובכנסייה הפרנסיסקאנית, שגולת הכותרת בה היא ציור של האומן טיציאן. נסייר במוזיאון העירוני, במגדל הלבן, ונסיים בשייט רומנטי בבריכת הקשתות.
הדרכה: גיא אביבי (מנהל תגליות)
יום שישי, 20 באפריל
המחיר: 131 ₪
יציאה מתל אביב בשעה 08:00
הזמנות: 03-6423432


אום אל פאחם
יום מרתק בעיר המוסלמית הגדולה בישראל: ביקור במסגד הגדול, השוק העירוני, הר אלכסנדר, המפחמה האחרונה של "אם הפחמים", כפר נסתר שבמרכזו מעיין, הגלריה הערבית הראשונה לאמנות מודרנית, ועוד.
הדרכה: מוחמד רבאח יום שבת, 21 באפריל
המחיר: 140 ₪
יציאה מת"א בשעה 08:00


תגליות, מייסודה של עמותת "מכון ישראלי לארכיאולוגיה", מציעה מגוון סיורים, קורסים והרצאות, שמיועדים לכסות פנים רבות ככל האפשר של מקצוע הארכיאולוגיה, ולטיפוח הזיקה וההערכה למקצוע הארכיאולוגיה בקרב הציבור, כחלק משורה של ערכים המחנכים לאהבת הארץ ואתריה. המדיניות היא להתאים את הפעילות לדרישות ולצרכים של קהל המתעניינים בארכיאולוגיה.
תגליות יוזמת פעילויות ממוקדות במישורים הבאים:
· סיורים, הרצאות, קורסים וסדנאות
· שיתוף מתנדבים בחפירות ארכיאולוגיות, לדוגמא באתר אפולוניה

טל. 03-6423432
[email protected]
www.tagliot.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר