תמצית של מנגו אפריקאי עשויה לסייע בהורדה משמעותית במשקל

ניסויי מעבדה הראו כי תמצית מזרעי המנגו האפריקאי מסוגלים להאט את ייצור השומן אצל בני אדם, בכך שהם משפיעים על גנים מסוימים ואנזימים המווסתים את חילוף החומרים

תמצית של מנגו אפריקאי עשויה לסייע לבעלי משקל להשיר קילוגרמים משמעותיים ואף להוריד את רמת הכולסטרול. על כך מדווחת סוכנות החדשות רויטרס, ומי שמפרסם זאת בארץ הוא TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

מתברר כי ניסויי מעבדה הראו כי תמצית מזרעי המנגו האפריקאי מסוגלים להאט את ייצור השומן אצל בני אדם, בכך שהם משפיעים על גנים מסוימים ואנזימים המווסתים את חילוף החומרים. המחקר שנערך באוניברסיטת Yaounde בקמרון שבאפריקה, ערך בדיקה רנדומלית אצל 102 מבוגרים בעלי משקל יתר, אשר חלק מהם לקחו את התמצית, וחלק אחר לקחו תרופת-דמה (פלסבו) במשך 10 ימים. המשתתפים לא נתבקשו לעשות דיאטה מיוחדת, והונחו להמשיך באורח חייהם הרגיל. המחקר הראה כי חברי הקבוצה שלקחה את תמצית זרעי המנגו הפחיתו ממשקלם, וגם רמת הכולסטרול הרע שלהם ירדה, בעוד שאלה שלקחו את הפלסבו, משקלם לא השתנה.

פרשנות שמחה סיגן, עורך TRENDS: כבר התרגלנו להודעות מסוג זה, המציגות אמצעי פלא להורדה במשקל בלי להתאמץ ובלי להתייסר, שהם החלום הרטוב של רוב האנושות. רק לפני מספר שנים נוצר רעש רב סביב צמח ההודיה, המאופיין בבלימה של התיאבון. כך שההתייחסות שלנו לתמצית המנגו האפריקאי היא ברמה של חשדהו וכבדהו. אבל מי יודע? מכל מקום, לכל אלה שנמצאים בתהליך של דיאטת הרזיה, מומלץ שלא להפסיק אותה.

מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר