"תנובה שף" חתמה על הסכם שת"פ עם רשת "קפה ג'ו" בהיקף של כ- 2 מליון שקל

תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת "קפה ג'ו", בהיקף של כ 2 מליון שקל

תנובה שף, החברה המתמחה של קונצרן תנובה בשוק המזון המוסדי, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת "קפה ג'ו", בהיקף של כ 2 מליון שקל.

במסגרת ההסכם תספק "תנובה שף" לרשת "קפה ג'ו" מגוון רחב של מוצרים וחומרי גלם, כבסיס למנות ומשקאות הקפה המוגשים ברשת, הכוללת 26 סניפים ברחבי הארץ.

בין היתר תספק "תנובה שף" לרשת "קפה ג'ו" סלמון מעושן המיועד לכריכים וכן את "חלב תנובה לבתי קפה", שהינו חלב ייחודי להקצפה שפותח תוך התאמה ישירה לשימוש בתי הקפה והמסעדות.

"בהיותה מודעת להתפתחות שחלה לאחרונה בענף בתי הקפה- המתבטאת בין היתר בהרחבת היצע התפריטים ובהכנסת מזון בריאות לרשתות- למדה "תנובה שף" את צרכי השוק ויצרה תמהיל מוצרים ושירותים המותאם במיוחד לצרכים המחודשים של בתי הקפה", מסרה איריס פיין, מנכ"ל "תנובה שף". "בזכות ההתמחות הייחודית שפיתחה "תנובה שף", עלו מכירותיה למגזר בתי הקפה ב- 30 אחוז בשנת 2005".

"תנובה שף" הינה החברה הגדולה ביותר בישראל בשוק המזון המוסדי והינה מובילה את השוק עם היקף פעילות שנתית של מעל 700 מיליון שקל. החברה מייצגת מול הלקוח המוסדי את מוצרי החברות המובילות הבאות: תשלובת החלב של תנובה, חטיבת הבשר, חטיבת הביצים וחברות בנות של קונצרן תנובה בהן: תנובה גליל, טירת צבי, סנפרוסט, מעדנות, דגי תנובה ואוליביה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר