תפריט חורף במסעדת OM בהוד השרון

שפית איילת אור יוצאת עם תפריט חורף אדמה במטבח הישראלי, עם מנות שמורכבות ממיטב התוצרת המקומית וחומרי הגלם העונתיים, כשהזרקור מופנה אל חומרי הגלם מן האדמה, ירקות השורש ועשבי התיבול הטריים

שפית איילת אור יוצאת עם תפריט חורף אדמה במטבח הישראלי, עם מנות שמורכבות ממיטב התוצרת המקומית וחומרי הגלם העונתיים, כשהזרקור מופנה אל חומרי הגלם מן האדמה, ירקות השורש ועשבי התיבול הטריים.

בתפריט החורף החדש של OM מככבים, ללא עוררין, חומרי גלם מקומיים ועונתיים מן האדמה בליווי שלל בשרים, דגים ופירות ים הישר מן הדיג, פירות וירקות עונתיים, עשבי תיבול ותבלינים טריים, שמני זית הנרקחים במיומנות ע"י אור, גלידות פרי עמלה ועוד.

OM מביאה את חווית המטבח העונתי, כשהיא עטופה באריזה אינטימית וכיפית, להוד השרון, רק חצי שעה מתל-אביב, וכמו שעות ארוכות הרחק מהטירוף היומיומי הסואן והסוער של תל אביב.

להלן הצצה לתפריט החדש של החורף הקרוב ב-OM:

מנות ראשונות
פסטה טוויסט: עלי פסטה טריים מגולגלים במילוי מנגולד וגבינות, חרוכים קלות בגריל ומוגשים עם רוטב מעגבניות טריות (39 שקל); שרימפס מוקפצים בשמן זית, שעועית לוביה, ירקות שורש, בייקון, עשבי תיבול, ברוטב בלסמי קונקסה (45 שקל); פלאפלבטטה: בתוך סלט רענן של נבטי חמניות, רצועות דקיקות של גזר, בצל ירוק,סלק טרי ועלי כוסברה בשמן זית ולימון עם טחינה ירוקה (36 שקל).

מנות עיקריות
פסטה פירות ים: פסטה טריה עם מבחר פירות ים ברוטב מעורר של בזיליקום, פטרוזיליה, זוקיני, צ'ילי וודקה ולימון (72 שקל); סטייק אנטרקוט על ניוקי כתום בחמאה חומה ומרווה, מוגש עם שיני שום אפויות ובצלים קטנים ברוטב ציר בקר ושיטאקי (86 שקל); פילה בורי בגריל על ענפי טימין טריים, מוגש עם קרם סלק עדין, לבבות ארטישוק טריים מוקפצים בשמן זית רוזמרין ומלווה בתוכן לימון מבושל ומתובל (76 שקל).

קינוחים
אומבו: הגירסא של OM לקרמבו מוקה על קראנץ' חמאת בוטנים ושוקולד לבן (29 שקל); חלבה די-לייט: קרם חלבה ללא סוכר עם פיסטוקים קלויים ושוקולד מריר (32 שקל); טארט בננות חם עם טופי, מוגש עם גלידה לבנדר-צנובר (34 שקל).

OM
רח' בני ברית 4 הוד השרון
טלפון 09-7405853
http://www.rest.co.il/om
שעות פתיחה : ימי חול + ימי שישי: 8:00-17:00 ו-18:00:24:00
ימי שבת: 10:00-18:00 ו-19:00-24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר