‏תערוכת סחלבים פורחים עוצרי נשימה, יין ושמן זית ביקבי עמק האלה

יקבי עמק האלה יארחו עשרות של סחלבים בשיא פריחתם ובמהלך האירוע, יושק גם שמן זית מסיק 07 של יקבי עמק האלה וייערכו טעימות יין ממגוון יינות האיכות של היקב. לרגל השקת השמן האיכותי הוא יימכר בהנחה מיוחדת

חוויה של תערוכת פרחי סחלב עוצרת נשימה ומרהיבה תתקיים ביקבי עמק האלה, שיחנכו במהלך האירוע שמן זית, ויציגו לראווה ולטעימה ממבחר היינות של היקב.
האירוע יתקיים החל מיום שישי 18 בינואר 2008 עד ט"ו בשבט 22 בינואר ביקבי עמק האלה שבקיבוץ נתיב הל"ה.

פריחת הסחלבים בארץ מתרחשת מנובמבר ועד יוני. בארץ פורחים 29 מיני סחלבים, פרחים מרהיבי עין ביופיים. משפחת הסחלבים נמנית עם הגדולות שבמשפחות הצמחים – אלפים של מינים שרובם גדלים ביערות עד טרופיים. הסחלב התרבותי נחשב ליקר ולאציל מבין פרחי הנוי וידוע גם המשקה הייחודי המופק מפקעות טחונות: הסחלב.

יקבי עמק האלה יארחו עשרות של סחלבים בשיא פריחתם ובמהלך האירוע, יושק גם שמן זית מסיק 07 של יקבי עמק האלה וייערכו טעימות יין ממגוון יינות האיכות של היקב. לרגל השקת השמן האיכותי הוא יימכר בהנחה מיוחדת .

הסחלבים הייחודיים יוצעו למכירה בע"י משתלות סולו, מגדל הסחלבים הגדול בישראל.

מחיר הכניסה לתערוכה ולטעימה: 20 ₪. מחיר הכרטיס יוחזר בעת רכישת יין. כניסה חופשית לחברי מועדון הלקוחות של היקב.

בימים אלה חנך היקב יינות חדשים, בהם קברנה פרנק 05, קברנה סוביניון 04, מרלו 04, קברנה סירה 05 , שרדונה VC05, פינו נואר 05. יינות היקב גרפו פרסים יוקרתיים בתחרויות יין.

במקום ניתן לבקר במערות לוזית ובמערות בית גוברין.
גולת הכותרת בעמק האלה היא הביקור במרכז המבקרים, הפתוח בימים א-ה בין השעות 08:30 ועד 16:00 ובימי ו' מ8:30- בבוקר עד 13:00. בשבת המקום סגור.
המבקרים יזכו לשיעור מאלף על תולדות האזור והיקבים ותהליך הפקת היין וייחודיות התהליכים ביקב (ראי טכנולוגי לרב גוניות חקלאית), סיור בכל מתקני היקב, איזור מיכלי התסיסה, איזור חביות עץ האלון (ניתן לרכוש במקום גם חביות או חצאי חביות עץ אלון ריקות). משפחות של תוכים שוכנות אף הן ביקב – עוד אחד מתחביביו של המנכ"ל המייסד דני ולרו.


טלפון לתיאום סיורים ביקב 02-9994885
www.ellavalley.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר