אגנס – לשבור את השבלונות

תפריט ההמבורגרים של אגנס מיישר קו עם הקונספט של המבורגרים מושחתים. צילום עומר געש
חוויה טובה באגנס. המיקום, האווירה, האוכל והאלכוהול הופכים את הביקור כאן לאופציית בילוי מומלצת

רשת הברים הקטנה אגנס החלה את דרכה לפני כחמש עשרה שנים בהוד השרון. לפני כשבע שנים נפתח הסניף השני ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ולפני כשנה נפתח הסניף השלישי של אגנס בשכונת פלורנטין בעיר, אליו אנחנו הגענו. שני מאפיינים בולטים כאן מיד – עיצוב מבוסס עץ המשדר חום, ואווירה נעימה שעושה כיף לשבת במקום עוד ועוד.

פיצה לאונרדו. צילום עומר געש
פיצה לאונרדו. צילום עומר געש

בצד תפריט אלכוהול מגוון, הכולל, בין השאר, 16 סוגים של בירה מחבית, מציעים כאן תפריט אוכל מושקע יחסית. אמנם אין פה חדשנות מיוחדת – פיצות, המבורגרים, מספר סלטים, ועוד מספר מנות שמתלוות היטב להמבורגרים – אבל ניכר כאן הרצון לשבור את השבלונות ולהציע ללקוחות מנות יצירתיות.

בורגר שיקסע. צילום עומר געש
בורגר שיקסע. צילום עומר געש

תפריט ההמבורגרים של אגנס מיישר קו עם הקונספט של המבורגרים מושחתים. כך למשל בורגר שיקסע – קורנביף, גבינת גאודה, סלט קולסלאו, מלפפונים חמוצים, וכמובן קציצת המבורגר עשויה היטב. כל אלה בתוך לחמנייה טרייה, שמצליחה איכשהו להכיל הכל בדרך אל הפה. השילוב, שהוא מחווה ל-Deli המוכר לטוב מאמריקה, הרתיע אותנו קצת בתחילה עקב ריבוי הרכיבים, אבל אלה משתלבים היטב ביחד ויוצרים המבורגר מוצלח. המנה מגיעה עם צ'יפס חביב, והמחירים בהתאם לגודל הקציצה – 49-79 שקלים ל-150-400 גרם.

פיצה שרדר. צילום עומר געש
פיצה שרדר. צילום עומר געש

תפריט הפיצות מנסה גם כן לשבור את השגרה. יש כאן חמש פיצות המבוססות על בצק דק, פריך במידה וטעים במיוחד. פיצה שרדר – המשלבת חמאת בוטנים עם בייקון ובצל ירוק, תתחבב מאוד על חובבי חמאת בוטנים, שבסופו של דבר נותנת את הטון בטעם. פיצה רפאל מוצלחת יותר – השילוב של פסטו חריף עם ארטישוק, קממבר ושינקן, יוצר פיצה מאוזנת ועשירה בטעמיה. יש גם דונטלו – פיצה לבנה המתאימה למי שמעדיף מתיקות קלה, שנובעת מהשילוב של אגסים עם רוקפור וגבינת שמנת עיזים, ועוד פיצה טבעונית ופיצה קלאסית עם אפשרות להתאמה אישית. 47 שקלים לכל פיצה, 8 שקלים לכל תוספת כאשר בוחרים בהרכבה אישית.

פיצה רפאל. צילום עומר געש
פיצה רפאל. צילום עומר געש

פיז אנד צ'יפס היא מנה שמשלבת את הצ'יפס החביב שהופיע עם ההמבורגר, לצד חתיכות דג מטוגן בבלילה, שהיה קודם לכן קפוא ולכן הגיע במרקם צמיגי (57 שקלים למנה); ושלושה כריכים שונים, שאם רק היה לנו מקום, היינו מנסים אותם (למשל, כריך BLT וכריך האם & צ'יז). בסך הכל היתה לנו חוויה טובה באגנס. המיקום, האווירה, האוכל – והאלכוהול – הופכים את הערב כאן לאופציית בילוי מומלצת.

אגנס הוד השרון – בני ברית 4, 09-7457317; אגנס אבן גבירול  – אבן גבירול 129 תל אביב, 03-6427260; אגנס לוינסקי – הקישון 7 תל אביב, 03-6820675

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר