אוכל איטלקי הביתה: הרבה ג'וי עם ג'ויה

משלוח זה טוב בחורף, אבל בינינו שווה לצאת מהבית למסעדה כמו ג'ויה בשביל ארוחה איטלקית טובה במובן הלא מתחכם של המילה. צילום אפיק גבאי
רשת ג'ויה שהחלה את דרכה לפני 22 שנה חידשה את התפריט לרגל עונת החורף. יש בו עתה גם מרק פורצ׳יני וערמונים עם קציפת פרמזן ושמן כמהין, קלצונה שפונדרה עם בשר צלעות מפורק, וטורטליני בר ביטולה – טורטליני ריקוטה בקרם סלק וגבינה כחולה עם אגוזי מלך ועירית

שישה סניפים – מהם שניים כשרים, מראש פינה עד ירושלים, יש לרשת המסעדות האיטלקיות ג'ויה (Joya), אבל אנחנו העדפנו להזמין את האוכל ישירות אלינו הביתה. אפשר להאשים את הקורונה והחשש שלנו לצאת למקומות צפופים באנשים; אבל האמת היא שמדובר בשילוב של עצלנות חורף עם שירות משלוחים אפקטיבי, אשר הניע אותנו להזמין את משלוח המנות אלינו.

צילום אפיק גבאי

הרשת, שהחלה את דרכה לפני 22 שנה, חידשה את התפריט שלה לרגל עונת החורף. זה כולל מעתה גם מרק פורצ׳יני וערמונים עם קציפת פרמזן ושמן כמהין, קלצונה שפונדרה עם בשר צלעות מפורק, צ׳ילי, עגבניות, אורגנו, סלסת עגבניות וסלט של ארגולה, וטורטליני בר ביטולה – טורטליני ריקוטה בקרם סלק וגבינה כחולה, עם אגוזי מלך ועירית.

ברקע הפיצה – כדורי הארנצ'יני המומלצים. צילום אפיק גבאי

שמחנו לקבל את המנות שהזמנו במצב חמים, דבר שאינו מובן מאליו בימים הקרים. זה היה משמעותי בעיקר עם הפיצה אה לה רומנה, המשלבת מוצרלה בפאלו עם פרמז'ן, ארטישוק, עגבניות שרי, ארוגולה ובלסמי מצומצם על רוטב עגבניות (69 שקלים). הפיצה בגודל בינוני עשויה מבצק דק יחסית, שעליו כמות מכובדת של הגבינות המובטחות, ושאר הירקות והבלסמי. הכול ביחד יוצר פיצה כיפית לאכילה, עם טעמים ומרקמים מגוונים בכל ביס.

צילום אפיק גבאי

החמימות מילאה תפקיד גם עם שתי מנות הפסטה – טורטליני במילוי ערמונים, המגיעים עם רוטב של חמאת מרווה, בייקון טלה ופרמז'ן (74 שקלים); ולינגוויני קרבונרה עם חזה אווז מעושן, שמנת, חלמון ביצה, אפונה ופרמז'ן (66 שקלים). אנחנו אמנם מעדיפים שהבייקון יהיה בייקון, אבל גם התחליפים שלו סיפקו את הטוויסט המתבקש בשתי המנות הללו. מה עוד ששתיהן עשויות היטב – הטורטליני מבצק דק והרבה מילוי של ערמונים, שהשתלבו מצוין עם הרוטב העדין; ואילו הלינגוויני עשוי בדיוק במידה הנכונה, עם רוטב טעים שהכיל בתוכו מספיק מחזה האווז, כדי שזה יהיה נוכח בכמעט כל ביס.

צילום אפיק גבאי

אם אתם זקוקים למנת פתיחה, שווה להזמין את הארנצ'יני (45 שקלים). את אוכל הרחוב האיטלקי הזה מכינים כאן בדיוק כפי שצריך – הרבה מוצרלה ופרמז'ן עם האורז, הטיגון מדויק, ורוטב העגבניות הנלווה נותן את הטוויסט המרענן.

הבעיה היחידה של אוכל מוזמן הביתה בחורף 2022, היא זמינות השליחים – מזג האוויר והאומיקרון משפיעים גם על מספר האנשים שעובדים בפועל כדי להביא את האוכל עד הבית. אבל בינינו, שווה לצאת מהבית למסעדה כמו ג'ויה בשביל ארוחה איטלקית טובה במובן הלא מתחכם של המילה.

פרטים על סניפי ג'ויה והמשלוחים באתר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר