דיינר סטארלינג – הציפור של זרזיר

זה לא סוד שהמבורגר הפך להיות כבר מאכל לאומי אצלנו (כאן עם הצ'יפס המיוחד של סטארלינג). כולם רוצים לחדש, להמציא, לצרף, להקסים, לשנות, ובעיקר לגעת בנו הלקוחות – צורכי הקולינריה. צילום אגמדיה
סטארלינג בזרזיר הינו דיינר בבעלותו של אכרם הייב שלקח השראה ממטבחים רבים: בשר, דגים וכול מה שביניהם, והחליט לפתוח מקום שמזמין את כולם להגיע לטעום ולחוות מנות כמו ג'בטה קבב, המבורגרי סטארלינג בשלל גדלים, טורטיות בשר, צ'יקנים וצ'יפס אלוהי מתובל

בעשור האחרון, עמק יזרעאל פורח וצומח ומביא עמו בשורה לצד נדידת הציפורים. זה לא סוד שהמבורגר הפך להיות  כבר המאכל הלאומי אצלנו. כולם רוצים לחדש, להמציא, לצרף, להקסים, לשנות, ובעיקר לגעת בנו הלקוחות – צורכי הקולינריה. אחד המקומות שממשיכים לבעוט ולפעום בעמק היפה שלנו, ממש ליד ישוב הולדתי (רמת ישי) הוא סטארלינג – על שמה של ציפור הזרזיר המאופיינת עם האזור, אליו חזרתי אחרי 3 שנים.

אכרם הייב – היוזם והמבצע של סטארלינג. צילום אגמדיה

מדובר בדיינר בבעלותו של אכרם הייב, ששאף רוחו ממטבחים רבים: בשר, דגים וכול מה שביניהם, והחליט לפתוח מקום שמזמין את כולם להגיע לטעום ולחוות מנות כמו ג'בטה קבב, המבורגרי סטארלינג בשלל גדלים, טורטיות בשר, צ'יקנים וצ'יפס אלוהי מתובל, שלא פספס אף אחד מאיתנו (אני ושלושת הכוכבים שלי).

ההמבורגרים יחד עם הצ'יפס המיוחד. צילום אגמדיה

אכרם מספר שעלה וצמח לאט לאט בפרנסה, ובעיקר בתודעה שהמקום לא מציע את המוכר והידוע: חומוס צ'יפס סלט, אלא דיינר נוסח אמריקה, בו מורגשת אהבתו ותשוקתו של אכרם למטבח. "המטרה הייתה ליצור מקום פשוט, קליל ומזמין במחירים נוחים לכול כיס (35 ₪ למנה), שפתוח כל השבוע, וכמובן גם כאוכל לקחת הביתה", הוא אומר. אני חייב לציין שביום ביקורנו המקום לא הפסיק לעבוד ולו לרגע אחד, והטלפון לא הפסיק לצלצל.

צ'יקן טורטייה. צילום אגמדיה

כאשר אתם נמצאים באזור או סתם על הדרך, כדאי לנעוץ בווייז 'זרזיר סטארלינג', להגיע ולחוות בשר איכותי בטחינה עצמית – מה שמגדיר את מרקם הטעמים לייחודי ומבודל. שילוב של שומן טלה והמון אהבה מציבים רף גבוה ולעיתים לא מוכר עבור תושבי האזור ובכלל. שווה להגיע, לעצור, להכיר ולחזור.

דיינר סטארלינג (Starling) – זרזיר כביש ראשי, גבעת אלה. למשלוחים 04-8320340. כל השבוע 11:00-22:00

צילום אגמדיה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר