אייל מליס פורש מתפקיד יו"ר איגוד השיווק הישראלי

אייל מליס עם תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי

לאחר עשר שנים בהנהלת איגוד השיווק הישראלי, מתוכן שבע וחצי שנים כיושב ראש האיגוד, הודיע מנכ"ל תנובה אייל מליס למנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו, על החלטתו לסיים את תפקידו. לפי האיגוד, מליס חתום על הצלחות רבות של האיגוד, ועל ביסוסו כמותג המזוהה עם קהילת השיווק הרחבה והמקצועית בישראל, וכגוף המקדם את מקצוע השיווק כמקצוע מוביל בעולם העסקים הישראלי.

במסגרת תפקידו כיו"ר האיגוד היה מליס מעורב במיצוב כנס השיווק השנתי כאירוע המרכזי של תעשיית השיווק בישראל, ובמינוף המכללה לשיווק של האיגוד ומיקוד הקורסים המועברים בה. בתקופתו גדל משמעותית מספר חברי האיגוד, וגדלה מעורבות החברים בפעילות. בצד תרומתו להשבחת תחרות האפי, מליס קידם במהלך הקדנציה שלו שתי תחרויות חדשות של האיגוד – תחרות ההשקה המנצחת, שבמסגרתה מציינת וועדת החדשנות של האיגוד לשבח את ההשקות המוצלחות במשק, ומעניקה לחברה הזוכה פרס. השנייה היא תחרות הבוסטר, שבמסגרתה בוחר צוות שופטים הכולל בכירים בתחום השיווק והדיגיטל, את המהלך הדיגיטלי המצטיין על פי קריטריונים שנבחרו. את כל אלה עשה במקביל לכהונתו כמשנה למנכ"ל, ובהמשך כמנכ"ל תנובה.

לפי מליס, תפקידו כמנכ"ל תנובה לא מותיר לו זמן,  ולא מאפשר לו את ההתגייסות לפעילות ציבורית וקידום סדר היום של איגוד השיווק, כפי שהוא מאמין שנדרש מיו"ר האיגוד. לתפקיד היו"ר הזמני של איגוד השיווק, עד לבחירות לתפקיד היו"ר הקבוע, יכנס רונן בר שלום – בכיר חברי הנהלת האיגוד, שמכהן כמנכ"ל כתר פלסטיק ישראל ומשמש כחבר בהנהלת האיגוד מזה כארבע שנים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר