אירוקה בפרויקט מחווה לשפים ולמסעדנים: "אוכלים עם העיניים"

נטע אלחמיסטר מובילת המותג לצד השפים גיא גמזו, אוראל קמחי, אביבית פריאל, תומר טל, תומר אגאי, יונתן בורוביץ, מושיקו גמליאל, אסף ליס, מוטי פיטמן ואסף דוקטור

כפי שכולנו יודעים, משבר הקורונה והסגר שבא בעקבותיו טילטלו את  ענף המסעדנות. שפים, מסעדות, ברים, בתי קפה ודוכני מזון עם כל עובדותיהן ועובדיהם בכל התחומים והדרגים, הושבתו מעבודה ומשכורת  – תחילה למשך חודשיים. לאחר הסגר הממושך התחיל משחק עצוב ומדכא של 'פותחים סוגרים', עם מגבלות כמעט בלתי אפשריות על מספר הסועדים בתוך מקומות האוכל והשתייה ומחוצה להם.

מצטלמים עם משקפיים: שף אוראל קמחי – פופינה, נטע אלחמיסטר, לי אפיק – מנכ"לית רשת אירוקה. צילום גיל חיון

מי שהחליטה לעשות משעשה, היא רשת מותגי המשקפיים 'אירוקה', שיצאה בקמפיין חברתי בו היא נותנת במה לשפים מוכרים תחת הסלוגן " אוכלים עם עיניים". במסגרת הקמפיין תוצג הקולקצייה החדשה של אירוקה עם  השפים במסעדותיהם, כשהדגמים המותגים הבינלאומיים צולמו לצד השפים ומנות הדגל שיצרו בהשראת המשקפיים. כל זאת תוך חיזוק תפיסה שעיצוב, אופנה וקולינריה משולבים אלה באלה כחלק בלתי נפרד של חיינו.

מצטלמים עם משקפיים: שף מושיקו גמלילאלי – בר 51 (תל אביב), אנה, מונא (ירושלים) ונטע אלחמיסטר. צילום גיל חיון

הקמפיין צולם עם נטע אלחמיסטר – הפרזנטורית של המותג, ועשרה השפים שמשתתפים בקמפיין: גיא גמזו, אוראל קמחי, אביבית פריאל, אסף ליס, מוטי טיטמן תומר אגאי, מושיקו גמליאלי, תומר טל, יונתן בורוביץ', אסף דוקטור.  במהלך הצילומים שהופקו על ידי מאיה דרין (מפיקת וכתבת קולינריה),  בחר כל שף  משקפיים של מעצב על ובהשראתם יצר את המנה המצטלמת. הקמפיין יעלה בתקציב מדוחח של חצי מיליון שקל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר