אלופי ישראל באפייה וקונדיטוריה 2021: עידן קושניר – אפייה, מיטל גרוס – קונדיטוריה

ביום הראשון של התחרות התקיימה אליפות ישראל בקינוחים בה התמודדו 9 מתחרים שהכינו פרלינים משוקולד וכן מבחר מקרונים ללא גלוטן
מיטב האופים בישראל התחרו במשך שלושה ימים על התואר של 'אלוף ישראל בקינוחים ובאפייה' ועל מקום בנבחרות לתחרויות בעולם. זאת כחלק משבוע תעשיות המזון והאירוח של קבוצת שטיר

אליפות ישראל החמישית באפייה התקיימה לאחרונה במשך שלושה ימים כחלק משבוע תעשיות המזון והאירוח של קבוצת שטיר, בניהולו של  ג'קי חזן – נשיא האופים והמגדנאים. מיטב האופים בישראל התחרו על התואר של 'אלוף ישראל בקינוחים ובאפייה' ועל מקום בנבחרות לתחרויות בעולם.

בין השופטים בתחרות: מיקי שמו, נציגי קונדיטוריות מובילות, שף קונדיטור אבי אלימי מהוותיקים בארץ, רות סירקיס ובכירים נוספים בענף האפייה והקונדיטוריה.

האלופה מיטל גרוס עם ג'קי חזן (משמאל) – נשיא האופים והמגדנאים, ואיציק בכר – מומחה בעל שם לאפייה

ביום הראשון של התחרות התקיימה אליפות ישראל בקינוחים, בה התמודדו 9 מתחרים שהכינו פרלינים משוקולד וכן מבחר מקרונים (ללא גלוטן). בקטגוריה זו זכתה מיטל גרוס, בת 32 מבאר יעקב, בוגרת אסטלה, מייסדת ובעלים  של 'Get Cake – עושים קונדיטוריה', מרקט פלייס שמקשר בין קונדיטורים יצרנים לקהל הלקוחות.

האלוף עידן קושניר – הוא עוד יהיה בולנז'ר מומחה בתחום הלחם והבצקים

ביומיים הבאים התקיימה תחרות ה- Viennoiserie, בה התמודדו 9 מתחרים באליפות עוגות דניש ושמרים. הם הכינו מבחר בצקים עם וללא דיפוף חמאה, וכן מגוון קרואסונים, פאן או שוקולה, עוגות שמרים מלוחות, ופיצה פנטזיה. בקטגוריה זו זכה עידן קושניר, בן 24 מתל אביב, שעבד במחלקת בצקים במסעדת רביביה וסיליה, כיום מתמחה בתחום הפטיסרי, ומתכנן את עתידו כבולנז'ר מומחה בתחום הלחם והבצקים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר