אסם משיקה אתר אינטרנט חדש לבישול ביתי www.bishulim.co.il

האתר, אשר מתעדכן באופן שוטף, כולל מידע נרחב בתחום הבישול הביתי, לרבות: מאות מתכונים מכל הסגנונות והמטבחים, כתבות תוכן, טיפים ועצות לבישול נכון ולעזרה במטבח, מגדירים ומדריכים

חברת אסם משיקה אתר אינטרנט חדש www.bishulim.co.il, אשר יוקדש כולו לנושא הבישול הביתי, ויהווה את אחד האתרים הגדולים והמקיפים בתחום. אפיון האתר והקמתו נמשכו כחצי שנה.

האתר, אשר מתעדכן באופן שוטף, כולל מידע נרחב בתחום הבישול הביתי, לרבות: מאות מתכונים מכל הסגנונות והמטבחים, כתבות תוכן, טיפים ועצות לבישול נכון ולעזרה במטבח, מגדירים ומדריכים בנושאים כגון: תבלינים, שמנים, פסטות ועוד, מתכונים מצולמים ותוכניות בישול אינטרנטיות לצד מתכונים אותם ניתן להדפיס.
עוד באתר: פינת השף ממטבחו של בני סיידא – בכל שבוע ניתן למצוא מתכון מיוחד וחדש המתאים לתקופה בשנה ולעונה, פינת ילדים הכוללת מתכונים המותאמים במיוחד עבור קהל זה, פרויקטים ייחודיים לילדים, כגון לימודי קישוטי עוגות, הצעות אירוח וכד' ופורום בו ניתן לשוחח, לקבל מידע ולשתף בחוויות על כל נושא בתחום הבישול והאוכל.

לראשונה באתרי מתכונים, מאפשר האתר לגולשים ליצור את "מחברת המתכונים שלי" – ספר בישול מקוון פרטי, בו ניתן להקליד ולשמור את המתכונים המנצחים האישיים יחד עם מתכונים נבחרים מהאתר, תוך חלוקה על פי תיקיות וקטגוריות. בנוסף ניתן לשתף ולהעביר לגולשים אחרים את המתכונים האישיים, ולקבל גם את שלהם באמצעות לחיצה על כפתור שיתוף מתכונים. פונקציה זו עובדת בדומה מאד לאתרי שיתוף הקבצים הקיימים בתחום המוסיקה, המאפשרים להוריד קבצים ממשתמש אחד לשני. פונקציה זו תאפשר לגולשים מכל הארץ להתנסות ולדרג מתכונים של גולשים אחרים באתר.

חידוש נוסף שמציג האתר בתחום הפרסונליזציה הינו מדור הכנת "מנה שאהבתי במסעדה" – גולשים שואלים את האתר לגבי מנה שאהבו במסעדה והאתר באדיבות שף המסעדה מלמד הכנתו.

כמו כן, האתר יערוך סקרים שבועיים בנושאים מגוונים, ובנוסף יוכלו הגולשים לדרג את כל המתכונים ובכך ניתן יהיה לראות מהם המתכונים המוצלחים ביותר בעיניהם. כמו כן, ניתן גם להירשם לרשימת תפוצה שדרכה ניתן לקבל ישר למייל את הכתבות והמתכונים השבועיים.

סתיו יואלי, מנהלת שיווק החטיבה הקולינארית באסם, אמרה: "השקענו מחשבה רבה בבניית האתר, תוך התבססות על ידע רב שנים שנצבר באסם בתחום הקולינארי. ציבור רחב של גולשים מתעניין בבישול ושואף לייצר במטבחו האישי מאכלים חדשים המאופיינים בטעם וסגנון ביתי. כחברה המזוהה עם טעמים של בית וישראליות, מצאנו לנכון להוביל תחום זה ולהציע לציבור הרחב אתר מקיף וחדשני בתחום. אתר בישולים עשיר בתכנים, מעודכן, מתחדש ואינטראקטיבי ויהיו בו עוד הרבה השקות, הפתעות, תחרויות, פרסים ופינות חדשות, כמו גם עוד מאות מתכונים חדשים כך שכל אחד יוכל להיות מופתע ולהפתיע. כל מי שאוהב להריח, לטעום, להתנסות, לבשל או להבין מהם הטרנדים הכי חמים בעולם הבישול – מוזמן להיכנס לאתר".

עורכת האתר הינה ענבל קליין, בעלת ניסיון עשיר בתחום הקולינארי, לרבות כתיבה עיתונאית ועריכה.

האתר מעוצב בצורת חוברת מתכונים ביתית, תוך שימוש בצבעים חמימים ואייקונים מאוירים, אשר יקלו על ההתמצאות בו. האתר עוצב ומופעל ע"י חברת D-SAY, המתמחה בפתרונות שיווקיים יצירתיים באינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר