אפליקציית המשלוחים TIKITAKA תאפשר הזמנת משלוח על בסיס מיקום

שירות חדש מאפשר להזמין שליחות בשתי לחיצות מבית העסק הקרוב ביותר אליכם, מכל סמארטפון. למעלה מ- 3,000 פיצריות, מזון מהיר, אוכל לחיות, פרחים, מכבסות, פיצוציות – עכשיו בכף היד

אפליקציית TIKITAKA מציגה מודל חדש בענף השליחויות, שלפי היזמים ישנה את הרגלי הצריכה בהזמנת אוכל ושירותים: תיווך בלתי אמצעי בין הצרכנים לבתי עסק המציעים שירותי שליחות ללקוח. השירות מאפשר לצפות בכל זמן נתון בכל העסקים המציעים משלוחים בסביבה הנוכחית של המזמינים, באמצעות איכון GPS.

השימוש בשירות פשוט ונוח: הלקוח נכנס לאפליקציה ובוחר את הקטגוריה הרצויה לו (כמו מזון, פרחים, אוכל לחיות, מכבסות). האפליקציה מאתרת את בתי העסק הקרובים ביותר ללקוח, ומציגה על גבי המפה את סיווג בית העסק, טלפון ליצירת קשר והזמנה, שעות פתיחה, כפתור ייעודי לניווט לבית העסק באמצעות waze, וכן תפריטים ומבצעים (בחלק מהעסקים).

TIKITAKA מספקת למשתמש את מסד הנתונים המלא של כל בתי העסק בסביבתו, בין אם הם לקוחות TIKITAKA או לא. עסקים שהם לקוחות TIKITAKA מציגים בנוסף גם תפריט, תמונות ומבצעים והטבות למשתמשים.
אין צורך ברישום מוקדם, הזנת נתונים מתישה או מעבר על תפריטים רבים בדרך להזמנה – שתי לחיצות והמשלוח בדרך: טיקי-טקה.

באפליקציה רשומים כיום למעלה מ- 3000 בתי עסק בפריסה ארצית בקטגוריות שונות. בין הרשתות שכבר הצטרפו ללקוחות טיקיטקה ומציעים תפריט משלוחים מלא במיניסייט: רשת מכבסות 'המלאכים', רשת פיצריות 'פרגו', רשת 'אמריקן פיצה',,BBB הסושייה, ג'פניקה, רשת ,AM:PMרשת 'בורגרים', חנויות פרחים ברחבי הארץ ועוד מאות בתי עסק. עד היום הורידו את האפליקציה עשרות אלפי משתמשים.

מאחורי המיזם עומד יריב אהרון ומשקיעים פרטיים. בעברו שימש יריב כמנהל לקוחות אסטרטגיים ב- MSN ישראל, ממקימי 'כלכליסט', וניהל את הפעילות המסחרית בקבוצת קו מנחה.
את האפליקציה מפתח בית התוכנה DEVSENSE, שפיתח בין השאר את האפליקציות חוליו, פיצה האט ישראל, גרופי, רכבת ישראל, מאזדה 6, נירלט, ורבות נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר