"מה כשר": אפליקציה ופורטל הכשרות

אפליקציה ופורטל אינטרנט המרכז כ- 10,000 עסקים כשרים בישראל. רשימת העסקים מתעדכנת בשיתוף עם המועצות הדתיות ומנהלי הכשרות בערים השונות. מבוסס GPS – מנוע המאפשר חיפוש עסקים בקרבת מקום וניווט לבית העסק באמצעות waze

 מסתבר כי אין גורם מרכזי במדינה עם מידע ומאגר ארצי על עסקים כשרים. חברת "מה כשר" החליטה לרכז את כל העסקים הכשרים בארץ דרך המועצות הדתיות, ולאפשר לציבור שומר המסורת לקבל את המידע באופן ישיר באמצעות האפליקציה ופורטל האינטרנט "מה כשר".

 

מנוע החיפוש של "מה כשר" כולל כ – 10,000 עסקים כשרים ברחבי הארץ. רשימת העסקים מתעדכנת בשוטף מול המועצות הדתיות, לרבות המועצות האזוריות, ומול מנהלי הכשרות, בערים השונות.

 

על בסיס מנוע חיפוש מבוסס GPS, ייהנו המשתמשים מאיתור עסקים סמוכים למיקומם, ויוכלו לנווט לבית העסק ישירות מתוך האפליקציה באמצעות waze.
היות וקיימים מספר סוגי כשרות, מנוע החיפוש מאפשר סינון לפי סוג הכשרות, כמו רבנות, בית יוסף, הרב מחפוד, בד"צ.

 

שירות באפליקציה מאפשר פנייה ישירה למשגיח בית העסק והשארת חוות דעת על כשרות בית העסק. כמו כן ניתן ליצור קשר ישיר עם בית העסק לצורך הזמנה, בירור שעות פתיחה או בכל שאלה.

אפרים גליק, יזם "מה כשר", אומר: "אפליקציית 'מה כשר' מכסה כיום כ- 85% מכלל האוכלוסייה היהודית, השווים לכ- 5 מיליון תושבים לפי נתוני מרשם האוכלוסין. אנו מספקים פתרון לציבור רחב, שעד היום לא נהנה מאלטרנטיבה שסיפקה עבורו מידע מקיף, מדויק ועדכני אודות בתי עסק כשרים בישראל".

לינק להורדה מהאפסטור

לינק להורדה מהגוגל פליי

לינק לפורטל האינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר