בוקינג מגלה איזה שירותים מטיילים מעדיפים

מקסיקנים ושבדים לא מייחסים חשיבות גדולה לחוות דעת, ומבססים את החלטתם על המידע לגבי המתקנים והשירותים ומידע רלוונטי אחר. צילומים pixabay
יותר משליש מהנוסעים מרחבי העולם (35%) רואים את השירותים כגורם החשוב ביותר בעת ביצוע ההזמנה, מעט לפני שיקולים אחרים כגון תחבורה למקום האירוח, וחוות דעת של מטיילים אחרים

למטיילים מרחבי העולם יש העדפות שונות בנוגע למתקנים ושירותים הדרושים להם כדי להרגיש נוח בשהייה מחוץ לבית. כפי שעלה במחקר שנערך לאחרונה על ידי Booking.com, המחברת  מטיילים עם מקומות לינה ברחבי העולם, יותר משליש מהנוסעים מרחבי העולם (35%) רואים את השירותים כגורם החשוב ביותר בעת ביצוע ההזמנה, מעט לפני שיקולים אחרים כגון תחבורה למקום האירוח, וחוות דעת של מטיילים אחרים.

מסתבר שהמטיילים של היום מחפשים דברים שימושיים כמו אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר וארוחת בוקר טובה: 66% אינטרנט אלחוטי חינם, 66% מיזוג אוויר, 56% ארוחת בוקר במקום האירוח, 49% מסעדה, 48% שירות הסעות או מונית משדה התעופה ואליו. לאחר מכן: חניה, מידע לתיירים (קונסיירז׳), שירות חדרים, בריכת שחייה, ואפשרות לבשל באופן עצמאי. עם זאת, התוצאות משתנות לפי מדינה. שירות חדרים הוא השירות החשוב ביותר למטיילים ההודים – 81% מהם ציינו זאת כשירות חשוב. לרוב הנוסעים באירופה שירות החדרים אינו חשוב מאוד, בעוד שבין צפון ודרום אמריקה יש הבדלים ברורים בנושא.

באופן דומה, בעוד שרוב הנוסעים מסכימים כי אינטרנט אלחוטי ומיזוג אוויר הם בראש סדר העדיפויות, הרי ההעדפות המדויקות משתנות. חלק גדול מאוד של נוסעים יפנים (60%) מייחס יותר חשיבות למיזוג אוויר מאשר לאינטרנט אלחוטי (36%). לעומת זאת, רק 30% מהמטיילים הדנים חושבים שמיזוג אוויר חשוב, בעוד כמעט מחצית מהם צריכים אינטרנט אלחוטי (49%).

נוסעים רבים מסתמכים על מקור חיצוני כדי להבטיח שהם מקבלים את ההחלטה הנכונה בבחירת יעד נסיעה ומקום לינה. מקור המידע הפופולרי ביותר של רוב הנוסעים לפני ביצוע הזמנה, הוא חוות דעת של מטיילים אחרים, כאשר שליש מהנוסעים (33%) דיווחו שזה אחד משלושת הדברים החשובים ביותר שהם רוצים לדעת לפני שהם מבצעים הזמנה. לאחר מכן סיקור של עיתונאים ובלוגרים – 14%, דעות של משפחה וחברים – 13%. גם כאן יש לא מעט הבדלים בהעדפות הלאומיות: הרוסים, הקוריאנים והברזילאים מבלים את רוב הזמן בחיפוש וקריאת חוות דעת, כ-6 מתוך 10 נוסעים ממדינות אלה מעדיפים להיוועץ לפחות במקור אחד של חוות דעת לפני ביצוע ההזמנה. בקצה השני מוצאים את היפנים, המקסיקנים והשבדים, כ-6 מתוך 10 נוסעים ממדינות אלה אינם מייחסים חשיבות גדולה לחוות דעת, ומבססים את החלטתם על המידע לגבי המתקנים והשירותים ומידע רלוונטי אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר