בייקריה TLV: שילוב מפתיע

המתחם החדש של קבוצת דוד ויוסף השייכת לשפים דודו אלמקיאס ויוסי שיטרית מציע שילוב מפתיע בין מעדניה, קונדיטוריה ומסעדת בשרים. צילום שי הנסב
בייקריה TLV נותנת לתושבי אזור רמת אביב מענה רחב למרבית הצרכים הקולינריים שלהם. ככל שזה מגיע לבשר הם מספקים סיבה טובה להגיע לכאן במיוחד. החניה נוחה, זמינה וללא תשלום, מה שרק מוסיף נקודת זכות למקום

בחלקו המערבי והחדש יחסית של רחוב איינשטיין ברמת אביב, הולכת ומוקמת שכונת מגורים חדשה. באופן טבעי שכונת מגורים צריכה גם שטחי מסחר, וכיאה לתל אביב אפשר למצוא בה גם מקומות לאכול ולבלות בהם. על פניו אין כאן שום דבר מיוחד, אלא שהנקודה הקולינרית הדומיננטית כאן היא המתחם החדש של קבוצת דוד ויוסף, השייכת לשפים דודו אלמקיאס ויוסי שיטרית: שילוב מפתיע בין מעדניה, קונדיטוריה ומסעדת בשרים.

צילום שי הנסב
צילום שי הנסב

איך משלבים את כל העולמות ביחד? מחלקים את המקום לשניים. בחלק הימני של המתחם נמצאת מסעדה קטנה, המתמחה בשיפודים ועוד מנות בשריות. כיאה לאחד הטרנדים הנוכחיים, המקום מבוסס על גריל פחמים, והתפריט מאפשר לבחור בין ישיבה במקום לבין מנות בפיתה. בחלקו השמאלי של המתחם נמצא כל השאר: קונדיטוריה המוכרת עוגות, עוגיות ומאפים שונים, לחמים, לחמניות וחלות; מקום בו אפשר לקנות סלטים, כריכים ופיצות, ארוחות בוקר וקפה; ומגוון מצומצם ומוקפד של חומרי גלם לבישול ביתי, הנמכרים גם הם במקום. באופן טבעי, תשומת הלב שלנו מופנית למסעדה. לא נבוא לכאן במיוחד עבור עוגה או ארוחת בוקר – אלה מיועדים לתושבי האזור והמבקרים שלהם. אבל המסעדה יכולה בהחלט להביא אותנו לכאן במיוחד, בוודאי לאחר שטעמנו שתי אפשרויות מתוך התפריט.

צילום שי הנסב
צילום שי הנסב

אז מה מציעים? מנת כבד עוף – 35 שקלים בפיתה, 43 שקלים בצלחת. נקניקיית מרגז – 39 שקלים בפיתה, 48 שקלים בצלחת. המחיר של לבבות עוף עומד על 39 שקלים בפיתה, 48 שקלים בצלחת. 58 שקלים לשיפוד של נתח קצבים בפיתה, 66 שקלים בצלחת, ו-54 שקלים לסטייק דנוור דק, המוגש בצלחת. ויש גם תוספות, כמו צלחת טחינה (14 שקלים), 300 גרם של צ'יפס (18 שקלים) וסלט קצוץ (58 שקלים).

צילום שי הנסב
צילום שי הנסב

בחרנו לשבת במקום, וכך הזמנו בצלחת שתי מנות: נקניקיית מרגז ונתח קצבים. אלה הגיעו עם שני חצאי תפוח אדמה צלוי ושני חצאי עגבנייה, כולם צלויים על הגריל, עם צלוחית של אורז לבן וצלוחית של שעועית לבנה ברוטב עגבניות. העיקר, כלומר הבשר, היה תענוג של ממש. הנקניקייה ארוכה יחסית, עבה ובשרנית, עם מידת חריפות גבוהה מהמקובל. לא כזו שתגרום לכם לשתות מים בבהלה, אבל כזו שתאפשר לכם ליהנות מהאש החורכת את הלשון והחך. נתח הקצבים עשוי מנתח טרי שנצלה במידה הנכונה, כך שהמרקם שלו מהנה לאכילה, והטעם עשה לנו חשק להזמין עוד אחד. התוספות היו חביבות: הירקות הצלויים עשו את שלהם. האורז והשעועית היו בסיסיים מדי, בפער ניכר בינם לבין הבשר האיכותי. צלחת הטחינה שהזמנו עם כל אלה התגלה כתוספת מצוינת לכל הארוחה.

צילום שי הנסב
צילום שי הנסב

בייקריה TLV נותנת לתושבי האזור מענה רחב למרבית הצרכים הקולינריים שלהם. ככל שזה מגיע לבשר, הם מספקים סיבה טובה להגיע לכאן במיוחד, אם אתם בסביבה. החניה נוחה, זמינה וללא תשלום, עובדה שרק מוסיפה נקודת זכות למקום. כדאי.

בייקריה TLV  – אינשטיין 12 תל אביב, 03-9492111. המאפייה – א'-ה' 7:00-24:00, המסעדה א'-ה' 11:30-2:00, חמישי עד 4:00. שישי – עד שעה לפני כניסת שבת, מוצ"ש – שעה לאחר יציאת השבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר