בירות לפתיחת עונת קיץ 2023

מבשלת אלכסנדר הוקמה ב-2008 בעמק חפר בסמוך לנחל אלכסנדר. חזון המבשלה הוא לייצר בירה ישראלית טרייה לא מסוננת ולא מפוסטרת שתעמוד בשורה אחת עם מיטב מבשלות הקראפט הבוטיקיות בעולם. צילום מהמבשלה
בירה צוננת היא אחד מסממני הקיץ ומלווה אירועים של משפחה וחברים – מארוחות מנגל עד לבירה עם פיצוחים בכול הזדמנות. הנה שלוש בירות כאלה – שתיים בוטיקיות כחול לבן ואחת מיובאת. לרוויה

בירה אלכסנדר במבצע עצמאות – מארז מעוצב וחגיגי 4+1 במתנה

צילום איל קרן

לרגל יום העצמאות שפותח את מנגלי ואירועי הקיץ, מציעים במבשלת בירה אלכסנדר מארז מעוצב וחגיגי במהדורה מיוחדת. המארז כולל 5 בקבוקים עם שני סוגי הבירה המובילים של המבשלה: אלכסנדר בלונד ואלכסנדר חיטה ישראלית. ובקבוק נוסף של בירה חזקה 8% שייכלל במארז במתנה.

BLONDE – אלכסנדר בלונד, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, היא בירה בסגנון BLONDE אייל אנגלי,  זהובה ובהירה עם ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות למתיקות. אלכוהול: 5.3%.

חיטה ישראלית – בירת חיטה קלה ומרעננת, שהחיטה עבורה מגיעה משדות הנגב. מאוזנת עם מרירות מעודנת ומורכבות, ושכבות נוספות של טעמים וריחות פירותיים. אלכוהול: 5%

בירה חזקה 8% – בירה זהובה עם ראש קצף לבן, מאלטית, חלקה וקרמית. מתחילה עם מתיקות מרומזת וממשיכה עם מרירות מדויקת, עגולה ומאזנת, וסיומת יבשה. קשה להבחין שמכילה 8% אלכוהול.

מחיר המארז המיוחד 48 ₪. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק נבחרות

קרומבאכר – בירת הפרמיום המובילה בגרמניהמהמבשלה

צילום איל קרן

קרומבאכר, בירת הפרימיום מספר 1 בגרמניה, מציעה לרגל פתיחת עונת הקיץ, מארז קרומבאכר PILS, בירת הדגל של המבשלה, הכולל שישיית בקבוקי קרומבאכר PILS וכוס זכוכית ממותגת בנפח 330 מ"ל.

קרומבאכר PILS היא בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית, בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים וקריספיים, אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת. אלכוהול: 4.8%.

המחיר 32.90 ₪. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות משקאות נבחרות.

חוגגים עצמאות עם Jem’s BLUEBERRY ALE

צילום איל קרן

לכבוד יום העצמאות משיקה המבשלה בירה BLUEBERRY ALE בעלת ניחוחות וטעמים קלים של אוכמניות, בירה טבעית ואיכותית – לא מסוננת ולא מפוסטרת. לבירה החדשה מרירות קלה, ובעלת ניחוחות וטעמים קלים של אוכמניות – 7.5% אלכוהול.

מהדורה מיוחדת – מחיר בקבוק 15 ₪. להשיג בסניפי רשת ג'מס בלבד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר