בית לחם הגלילית על מפת התיירות האירופאית:  מקום 29 בין יעדי התיירות החבויים

"כפר פסטורלי המציע למבקרים סביבה ציורית וארכיטקטורה יפהפיה"
התייר האירופאי מבקר בחו"ל 1.5 פעמים בשנה בממוצע, ו- 46% מההוצאות הכספיות של הטיול נעשות טרם הטיול עצמו. בנוסף מדווח גידול של 12% בהוצאות של תיירים בחו"ל דרך כרטיס אשראי

חברת כרטיסי האשראי Mastercard פרסמה רשימה של 44 יעדים חבויים ברחבי אירופה, בדגש על מקומות מיוחדים שאינם מוכרים והינם נחים לכיס. בראש הרשימה חבל אוסטריאס בצפון ספרד בזכות כנסיית ומנזר קובדונגה – יעד המוגדר כ"עוצר נשימה", יש בו כמות תיירים קטנה יחסית ומציע מחירים אטרקטיביים. מלטה מדורגת במקום השני עם העיירה ההיסטורית מימי הביניים זבוג, ובמקום השלישי זאלצקמרגוט האוסטרית עם אגם האלשטאט.

מישראל נבחרה משום מה ומכל המקומות בארץ, דווקא בית לחם הגלילית, המדורגת במקום ה-29 מתוך 44. המדריך מציין עבור קוראיו, שמן הסתם רובם ככולם לא שמעו על בית לחם הגלילית, שלא מדובר בעיר הפלשתינאית בית לחם ליד ירושלים, אלא ב"כפר פסטורלי המציע למבקרים סביבה ציורית וארכיטקטורה יפהפיה, עם מבני אבן מתקופת המושבה הטמפלרית. ארוחה במסעדה תעלה מתחת ל-30 אירו, ולינה בבית הארחה עשויה להגיע ל- 100 אירו או יותר".

בראש הרשימה חבל אוסטריאס בצפון ספרד בזכות כנסיית ומנזר קובדונגה המוגדר כ"עוצר נשימה"
בראש הרשימה חבל אוסטריאס בצפון ספרד בזכות כנסיית ומנזר קובדונגה המוגדר כ"עוצר נשימה"

15 היעדים החבויים המובילים באירופה (לפי סדר יורד): חבל אוסטריאס, צפון ספרד;  מדינה וזבוג, מלטה; זאלצקמרגוט, אוסטריה; האיים האזוריים, פורטוגל; פראסט, מונטנגרו; לדניצה-ואלטיצה, צ'כיה; פאג איילנד, קרואטיה; סארמאה, אסטוניה; פיליון וולוס, יוון; וליקה פלנינה, סלובניה; קזובי, פולין; נארדן, הולנד; כף קולקה, לטביה; הדלתא של הדנובה, רומניה; באלאטון, הונגריה.

היעדיים החבויים באירופה זוהו על ידי שימוש בנתונים של חברת Mastercard, ומידע אשר הועבר ממומחי תיירות ובלוגרים. הדירוג נקבע על פי יופי, עומס תיירים, צורת תשלום, עלויות ונוחות. נתונים נוספים אותם מציגה החברה לקראת עונת תיירות הקיץ, היא שהתייר האירופאי מבקר בחו"ל 1.5 פעמים בשנה בממוצע, ו- 46% מההוצאות הכספיות של הטיול נעשות טרם הטיול עצמו. בנוסף מדווח גידול של 12% בהוצאות של תיירים בחו"ל דרך כרטיס אשראי ב- 2016 לעומת התקופה המקבילה ב- 2015; תייר אירופאי מוציא כ- 46 יורו בממוצע במסעדה בעת חופשה. ההוצאה על אכילה במסעדות בעת חופשה מהוה כ- 26% מעלות הטיול, 21% רכב ותחבורה, 19% קניות, 18% תרבות ובידור, 10% מלונות, ו- 6% על קטגוריות נוספות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר